mariesundqvist

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Marie Sundqvist - 1 april 2010 17:43

Hej

jag orkar inte vara så himmla glad idag, för jag är inte de så nu får ni bara lite uppdatering som jag inte direkt har gjort :s


Måndag:

skooooola! hände inte så mycket var jag kommer ihåg :/


Tisdag:

skola också då... dans på idrotten, kuuul som fan! :)


Onsdag:

åkte skidor, gjorde nationella prov i engelska, uppsatsen,

gick bra, ganska enkelt :)

sen slutade vi

kom hem, var med linn <3

myysigt!

sen for jag på konfaledar utbildning :)


Torsdag (Idag):

skola

sista dagen innan lovet (Y)

bussarna blev försenade, och alla trodde de var ett april skämt -.-

haha, lite komiskt ändå

på slöjden hade vi fika, pratade med john och sara hela lektionen medans jag stickade,

skönt att prata med dom! :)<3

har varit med linn idag också (YYYYY)

shiit vad kul de var


jag, linn och min lillebror pratade om maxmål sen berättade lillebror:

-en i min klass heter max

Linn bahh:

-mål i efternamn?


 hahah, fan vad kul de va!!


aja, nu ska jag äta, sen fortsätta med de jag gjorde,

tänka...


för dehära är verkligen inte rättvist :'(


allt är mitt fel.



/M

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards