mariesundqvist

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

..

Av Marie Sundqvist - 6 september 2010 20:51

vill du hålla min hand om du ser att jag gråter?

utan att du skämms och kollar åt ett annat håll.

får jag kalla dej vän när jag e helt ensam?

utan att du känner dej tvingad av mej.

får jag krama dej när jag förlorat allt?

utan att du blir sur för att jag e för klängig.

får jag ringa dej när jag inte har någon annan att ringa?

utan att du pustar och bara vill lägga på.

får jag tala ut med dej?

utan att du vill kalla mej desperat.

får jag känna att jag kan lita på dej?

utan att du sen berättar det för alla.

viljan att ha dej vid min sida blev för stark,

du lämnade mej och förstörde allt jag byggt upp,

nu ser du mej inte,

du hör mej inte,

jag finns inte längre för dej,

kanske är det bäst så?

fast du gjorde sådär älskar jag dej,

lika mycket som innan,

varje gång jag ser dej så stannar tiden,

luften far ur mej och jag kan inte längre andas...

frågan är bara,

Hur ska jag komma över dej?

när tårarna droppar ska jag minnas vad jag kände,

när tårarna rinner ska jag minnas vad du sa,

när tårarna strömmar ska jag minnas vad du gjorde,

när tårarna tagt slut ska jag ha glömt vem du va...

varje vecka

varje dag,

varje timme,

gråter jag,

varje minut,

varje sekunde,

saknar dej varje ledig stund

du tog min hand

för du såg att jag var ledsen,

då tog du mej i din famn

och du kramade mej hårt,

du sa att allt skulle bli bra om jag bara lät det ara

du sa att jag skulle gråta ut,

tills de längre inte fanns tårar,

så jag grät och du log mot mej,

sen tog du min hand och vi gick lågsamt iväg...

 

 

skrev dikter för tp ett halvårsen, shiit va konstigt de var då...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundqvist - 3 mars 2011 09:01


Heej! jag skriver här bara för att säga att detta nog blir mitt sista inlägg här på ett tag. eftersom någon fått tag i mitt lösenord till min användare här till bloggplatsen kan denna person okontrollerat ändra och skriva hur mycket den vill. kändes ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 21:03


jag har nyss fått beskåda det enligt mej allra vackraste jorden har att erbjuda. en sak som jag hade kunnat stå och titta på i timmar om det skulle finnas kvar på himlavalvet så länge. det jag har fått beskåda är norrsken. ett otroligt naturfenomen s...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 17:45


såg just en film med Cody Longo, en symbol   jag älskar att se filmer som innehåller snygga skådespelare, annars blir filmerna inte lika bra. jag gillar också att se såna här typiska "tjej-filmer". såna vars ofta börjar lyckligt, sen gör dom något ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 09:53


bara jag som tyckte att denna låt påminnde eller var en kopia av (minst) en av green day´s låt(ar) ?. plagiat *frågetecken* . var bara det jag ville säga! hehe.   Puss/M        ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 08:34


dessa morgnar, jag förstår inte. jag tror jag blivit hjärntvättad av skolveckorna. jag vaknar klockan åtta liksom, det ska man inte göra när det är SPORTLOV. så, vad ska jag göra idag då? fara ut och springa eftersom det verkar vara ganska så varmt. ...

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards