mariesundqvist

Alla inlägg under februari 2011

Av Marie Sundqvist - 25 februari 2011 21:28

"Jag kommer alltid att gilla dej, oavsett hur läget är och oavsett vad du gör. Du kan göra hur mycket galenskap som helst men du kan alltid vända dej till mej, visst vet du det?" 

pappa sa det till mej ikväll, jag blev faktiskt riktigt rörd! det är verkligen inte likt av pappa att säga så. jag kramade om honom och kände mej hur lycklig som helst. jag har en underbar pappa!♥♥ 

 ♥jag älskar dej pappa♥

Av Marie Sundqvist - 25 februari 2011 19:54

åt precis mat, sushi ♥♥ efterlängtat. jag tror mamma kände att hon var tvungen då hon var så stolt att jag fått MVG på matte B nationella och ja, jag är nöjd. ikväll stannar jag hemma, känner mej jätte trött å lite småsjuk så har hett på mej lite skönare kläder. ikväll, ska jag inviga sportlovet genom att mysa järnet vilket känns otroligt bra! 


Puss/M


Av Marie Sundqvist - 25 februari 2011 15:45

för några veckor sen så kom man fram till att piteå hade norrbottens lyckligaste människor. jag typ "okejj" men liksom, visst kanske det kan stämma. dock så hade dom intervjuat mest gammla människor som inte är annat men glada men iallafall. idag hörde jag en ny studie , piteå och ngn annan kommun hade flest överviktiga människor i norrbotten. inte konstigt om dom då är så lyckliga. om man är överviktig får man en lycklighetskänsla när man äter sånt som är mycket socker och fett i =sånt som är onyttigt. det klarnade för mej. nu kändes det inte längre lika konstigt. men om studien stämmer eller ej, det får ni avgöra själva.


Puss/M


typ sånthär kanske pite-borna äter. men vad vet jag.. ?


Av Marie Sundqvist - 25 februari 2011 15:18

*Anna ska redovisa din dikt och är väldigt nervös*

Anna-Jag ska bara ta några djupa andetag

Så vänder anna sig om med ryggen mot oss.


det kanske inte låter så kul men jag lovar er, det var vääääldigt roligt då!

tänk om alla skulle vara som anna! ♥♥

Av Marie Sundqvist - 25 februari 2011 14:07

Hemma, fredag, sportlov. jag slutar aldrig tröttna på ordet SPORTLOV! jag blir nästan lite lyrisk när jag förstår innebörden av att det är tio dagar tills jag måste släpa mej till skolan nästa gång. känslan är så skön att jag hoppas att den aldrig försvinner! lyssnar på spotify med hörlurar, högsta volym. jag älskar när musiken liksom dödar alla andra ljud. kan vara lite obehagligt då man är ensam hemma. denna helg ska jag inte göra något annat än att chilla! försöka träffa flickorna något kanske, känns som ett bra tag sen senast. eller ett dåligt tag sen senast. uppdateringen blir nog på topp! så håll utkik! 


Puss/M


   typ såhär har jag sett ut idag.

-Ett par tjocka leggins

-Ett par shorts från jag vet inte vars

-Tröja från ngn annan stans 

-Kofta från cubus

  





Av Marie Sundqvist - 24 februari 2011 12:38

Av Marie Sundqvist - 23 februari 2011 15:23

en väldigt klok människa sa en gång till mej

"varje dag får vi 24 nya timmar. timmar som är rättvist fördelade, ingen får mer eller mindre än någon annan. det är upp till dej att bestämma vad du ska göra av dessa timmar. ingen har mer brottomt än någon annan bråttomt än någon annan, det betyder bara att man planerade för mycket saker. eller så ville man bara utnyttja så mycket som möjligt av våra timmar." 


jag tänkte på detta idag. 24 timmar-1440 minuter-86400 sekunder. jag bestämmer hur jag vill spendera dessa timmar. därför var det inte ett svårt val vad jag skulle göra när jag kom hem. jag gör något jag tycker är kul för det har jag tid med. slutade precis se en film och jag är så mycket gladare än innan!



Puss/M


     



Av Marie Sundqvist - 22 februari 2011 10:49

*sitter i klassrummet och Rebecca säger "kolla ***** har sitt hår uppsatt i en svans idag. SVINCOOLT!" då utbrister Anna*


"SHIIIET! JAG MÅSTE TA PÅ DET SEN!!!"



det går inte en dag utan att anna kommer med någon helt fantastisk och underbar kommentar. men det är det hon är. en kommenterare...


Puss/M



  

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards