mariesundqvist

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Marie Sundqvist - 22 februari 2011 10:49

*sitter i klassrummet och Rebecca säger "kolla ***** har sitt hår uppsatt i en svans idag. SVINCOOLT!" då utbrister Anna*


"SHIIIET! JAG MÅSTE TA PÅ DET SEN!!!"



det går inte en dag utan att anna kommer med någon helt fantastisk och underbar kommentar. men det är det hon är. en kommenterare...


Puss/M



  

Av Marie Sundqvist - 22 februari 2011 08:07

vaknade vanlig tid imorse och åkte med min mamma till hennes jobb. annars hade jag varit tvungen att sitta på skolan till 10.30 =inte värt´t.  eftersom jag var (iofs fortfarande är) ganska trött försökte jag leta mej fram till fikarummet för att finna något att dricka eller äta vilket var ett väldigt svårt uppdrag, näst intill mission impossible. det fanns gångar över allt (även kallat korridorer) och överallt fanns trappor som ledde uppåt och neråt. efter en kvarts sökande såg jag äntligen bubbeltelefonen och visst "NU ÄR JAG FRAMME" lyckan spred sig inom mej som strössel på en muffin. jag blev så lycklig. då kom nästa bekymmer. hur får man ut kaffe ur maskinen? jag tog en mugg och tröck på knappen. ingenting hände. tröck en gång till, ingenting hände. efter ett tag såg jag att det fanns en "START" knapp också. jag insåg att jag precis skämt ut mej, rakt framför näsan på kaffemaskinen. pinsamt!



Pussss/M

  

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards