mariesundqvist

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Marie Sundqvist - 14 februari 2011 18:09

Hej bloggen! har inte kunnat blogga på ett tag, har inte kommit in på bloggplatsen. drygt! idag är det iallafall alla hjärtans dag. egentligen säger det mej inte så jättemycket men eftersom jag söker orsaker att fira så passar det väldigt bra just nu! har gett massa kramar å vänliga hälsningar till alla också. uppskattas alltid!


tänkte faktiskt bjuda på 3 bilder, dagen till ära och NEJ det är inte BARA på mej (;


    

let´s do this statiska hår!


idag lånade jag också ut mitt räknehäfte till en viss, låt oss kalla henne "Belle" (eller Bellie som jag ibland brukar kalla henne för), allt för att det var alla ♥ dag!  som tack fick jag denna jättesöta hälsning, jag blir så glad!


   Hej Mary!


tack så mycket för lånet av blocket. Det var vänligt och passande såhär på alla hjärtans dag! Du är så snäll! Hoppas att du får en fortsatt trevlig dag!


KRAM ♥ /Belle



det är min Belle det.



Puss/M



juuste, min mamma å pappa har bröllopsdag idag, häääftigt? ohhhja! ;)



  

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards