mariesundqvist

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Marie Sundqvist - 10 februari 2011 19:27

oojj, glömde de nedrans bilderna. tror inte jag visat de tidigare..? eller har jag? äh. jag vet inte!

            veckan som varit. åsåklart, mitt s.k "självfall"


Av Marie Sundqvist - 10 februari 2011 19:15

antar att jag borde uppdatera er om mina dagar som jag inte bloggat MEN det tänker jag inte göra. har inte hänt så himlans mke å det som har hänt behöver ni inte veta (aaa) laddar upp lite bilder åså Måååååååste jag få visa en lite rolig sak!!


*Visar på msn dessa bilder för en i min klass*

   

Han; KATT! =D

Jag; Jag veeeet! Visst är hon söt?!?!?!??!

Han; Aa!  :D Det är en katt! Duh!



haha, han gillar katter ;)



Puss/M






Av Marie Sundqvist - 10 februari 2011 09:19

Hej bloggen! saknat mej? klart ni har! kan uppdatera om min dag lite senare, typ på ngn rast elr nå. nu sitter iallafall i skolan med kajsa å väntar på att ngn ska komma/lektionen ska börja. först matte å sen lunch. sen typ engelska å svenska å sist kemi. slutar typ vid 2-3 tiden ? sen ska ja å sara å simma å sen ska jag HEM! plugga lite å sen hämta min syster på flygplatsen ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN<3



nä, nu ska jag sitta å sola lite genom fönstret. hehe.


Puss/M



P.s Bilder kommer sen, jag lovar! (aaaa)


Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards