mariesundqvist

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Marie Sundqvist - 4 februari 2011 15:08

Jag har som hållit mej till att skriva en "Marie Funderar" varje fredag och också denna gång. Fast jag tror att dethär är mer ett påstående men också lite fundering.


Har ni någon gång känt , när ni ligger i soffan och kollar på tv, att ni svävar? att ni typ lyfter ovanför backen? Det brukar jag känna ibland. Ofta när jag är trött. då ligger jag där och det känns som att soffan lyfter från golvet. jag vet faktiskt inte varför det är så, det borde ju finna någon rimlig förklaring till det men jag har inte funnit någon. antingen är det något som händer eller så är jag bara lite hög ibland.



Puss/M



P.s Jag måste fixa så bloggen inte ser ut som en smurf. fast jag gillade smurfarna. de gjorde vallmosaft.

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards