mariesundqvist

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Marie Sundqvist - 1 februari 2011 19:41

hej. jag skulle kunna berätta om min dag men eftersom jag tror att ni inte är jätteintresserade så kan jag berätta om mina fynd och min smått överraskande upptäckt. till att börja med slutade jag 12. pappa kom å hämtade mej å sådär. kom på att jag ännu behöver lite "delar" till mitt projekt så jag bad pappa svänga in på "kronan" för att kolla om "it" fanns där. jag hittade en väska, tre "rör", tror det skulle vara ljusstakar, knappar och tre tavlor. ännu är mitt projekt hemligt så berättar inget mer om det.

jag köpte allt som vanligt, inget konstigt. men när jag kom hem kände jag att det var något i väskan. jag öppnade ett innerfack som fanns å vet ni vad jag hittade?


massa tabletter. nå gröna typ runda, såg ut som LSD typ, sen massa tabletter i små "kartor". och så fann där också en PANODIL.  fanns också gröna saker liknande tuggummin (NEJ jag smakade inte!)


efter min smått överraskande upptäckt valde jag att kolla upp vad det var för ngt. en av tabletterna läste jag blev förbjuden i sverige år 1937. jag typ "you say whuuuuut?!". jag undrar vem som ägde väskan innan mej. intressant. ska typ ta reda på det! ;)



Puss/M


och som vanligt. låt oss kalla det "porträtt".



          hehe, jag vet. ingen kommentar.




Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards