mariesundqvist

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Marie Sundqvist - 30 januari 2011 19:00

jag kände mej lite filosofisk så jag kollade igenom mina inlägg. mina gamla inlägg på bloggen.

jag vet inte varför men jag smälter varje gång jag ser dessa bilder.



         

det är så fint men det gör som ont i hjärtat. ont i mej när jag ser bilderna. bilderna på sommaren å på allt som var förra året. jag ville nog inte riktigt släppa taget om det. förra året var det bästa på länge. så otroligt underbart bra.

Av Marie Sundqvist - 30 januari 2011 18:15

inte bloggat nå idag, ledsen för det men har pluggat hela dagen i princip. ska plugga till 8 ungefär, då ska jag se solsidan. punkt och slut. sen ska jag äta middag. ett spännande uppdrag :H    jag saknar iallafall mamma, jag behöver verkligen hennes hjälp i kemin, asså GAAAAH! MAMMA KOM HEM NU! hon skickade lite bilder som hon fotat.


  operahuset, imponerande!   Sydney harbour Brifge   ingen aning vad det var för något men ni ser bakgrunden, ååååå jag vill dit!   ett gammalt hus nere vid vattnet.   ett träd fullt med fladdermöss!


  och såklart, stranden. denhär är fotad en dag då det var väldigt mulet, som ni ser. vet inte vilken strand det är. en liten bit från mammas lägenhet ligger iallafall Bondi Beach om ni känner igen namnet. finns ett tv-program som heter "Livräddarna på Bondi Beach". En jättelång och vacker strand. mysigt.

Å GUD VAD JAG VILL TILL AUSTRALIEN! :(((((((


Puss/M

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards