mariesundqvist

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Marie Sundqvist - 27 januari 2011 20:15

pratade just med min mamma via skype. hon är ju i australien, for i måndags och ska nu tydligen vara borta i 4 VECKOR?!?!?! asså, det är ju svinlänge!

redan nu kände jag känslan av "men mamma, kom hem nu!". saknar henne faktiskt riktigt mycket. jag saknar henne otroligt mycket! hoppas dessa veckor går fort nu. det värsta av allt är, hon fyller år 5 februari, nästa vecka på lördag. hon kommer ju vara borta på sin födelsedag. inte okej alltså. men som tur är finns sådana fantastiska program som skype så jag kan prata med henne ändå.


Hon sa att hon fortfarande var lite trött från flygresorna, men inte konstigt! Det tog;


1 timme från Luleå till stockholm


2 timmar från Stockholm till Frankfurt


12 timmar från Frankfurt till singapore


7,5 timmar från Singapore till sidney


jag har med säkerhet stavat något av ställerna fel men JAG bryr mej inte ett smack.



Puss/M



Av Marie Sundqvist - 27 januari 2011 20:03

                            ovanför, bilder från idag.



Nedanför, bilder från tidigare.


           min nya tattuering.  

Av Marie Sundqvist - 27 januari 2011 19:49

Hej! har inte orkat blogga. ledsen. iallafall, hade skola till typ 3. efter satt jag å anna å plugga till typ5. åkte hem, åt, kollade klart på en film å laddade över bilderna från dagen. jag hade med kameran men mindes det inte försen i slutet. så lite bilder. heh. nu ska jag snart gå å ta en skön dusch å sen äta glass. gott å skönt för min hals! ska inte skriva mer nu! laddar upp bilderna nu men i ett annat inlägg!


Puss/M



Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards