mariesundqvist

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Marie Sundqvist - 24 januari 2011 20:11

passar på att skriva ett inlägg nu, det mest troligt sista för idag. orkar inte blogga! trots att jag hade med kameran idag glömde jag att fota. så fram tills jag får något att fota så får ni lite random bilder. dock inte nu för orkar inte he i minneskortet i datorn. avancerat. eftersom vi har alla tv kanaler i 2 veckor nu så ska jag gå å nöta något jag aldrig brukar kolla på. skönt och avkopplande. sist en varm dusch för att fokusera tankarna och sedan väntar sängen.

IMORGON; prat om droger. hela dagen. slutar 12. fika med emma. åka hem. äta. kör. blogga. sova.



låter väl bra? tur att jag har morgondagen planerad. . . eller så är det inte det.


Puss/M



Av Marie Sundqvist - 24 januari 2011 12:35

än en gång sitter man i skolan innan so;n. köttbullar å makaroner till lunch. ingen höjdare. . .

måste säga typ grattis till adam också, grattis!


Puss/m


Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards