mariesundqvist

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Marie Sundqvist - 17 januari 2011 22:30

tänkte att jag skulle göra ett sista inlägg för dagen, jag har ju blivit duktig på att blogga nu, lite mer regelbundet. känns bra att jag nu har en kategori där jag kan skriva om mina många funderingar, känns grymt. ska försöka ha några i veckan, så jag låter mina ideér få komma in i mitt huvud och ut i mina fingrar.

imorgon tror jag det blir att vara med anna å sara. myys. på stan för en fika eller typ bada  å ligga i en bubbelpool å mysa? eller typ bada? jag vet inte hur det blir ännu men något blir det! slutar 12 imorgon så ska sitta å göra svenska/engelska tills anna slutar å säkert sara också (14). imorgon är det första gången för våra estetiska val.  musik, here i come. det blir nog bra. jag tror jag kommer klara av det. det borde jag ju göra.


Pussågodnatt/M


 

bild från min stuga i höstas. det ösregnade men jag var ut å fota lite.

saknar sommaren. varför blire inte bara sommar snart?

Av Marie Sundqvist - 17 januari 2011 20:06

Hej! sitter å lyssnar på underbara Ron Pope. han har ändå gjort ganska många bra låtar. låtar som går bra att lyssna på när man pluggar. låtar som gör att man får ett litet leénde på läpparna som man inte riktigt kan släppa eller skaka av sig. inom mej väcks ett ljus, ett uns av lycka som liksom värmer upp hela rummet. hur gjorde man innan man kunde lyssna på musik dygnet runt, 7 dagar i veckan? stackars alla som levde då. jag tror att ett liv utan musik skulle ha gjort mej till en mer olycklig människa än vad jag är idag. inte för att jag skulle påstå att jag är det, but i´m just saying. nu ska jag ta å gå ner å spela lite piano. tack gode gud att mamma gjorde så jag började spela när jag var liten. jag vet att jag inte hade orkar börja spela nu , liksom börja från ruta noll. jag är så glad över allt jag kan. det är så perfekt.



Puss/M

Av Marie Sundqvist - 17 januari 2011 14:18

jag har funderat på en sak. ni vet kisterlapparna som brukar vara på äpplen? tänkt om det skulle vara en sändare på de så affären kunde följa kunden som köppt ett äpple. då skulle man kunna se procentuellt sett hur många äpplen som kastas av de som köps. jag menar, det skulle vara assmart! då kanske folk skulle börja köpa lite mindre frukt istället för att kasta en massa! fast det förstås. det skulle nog bli en hög dyra äpplen. men man kan ju sätta i några äpplen å se vilka det är som köper äpplen eller frukt förövrigt. barn, unga eller gamla? jag vet inte faktiskt, men en sak vet jag. jag är en stor konsument av äpplen. hehe.



Puss/M


Av Marie Sundqvist - 17 januari 2011 12:40

hejj!

vad blir "telefon" + "nyckel" ???
















PINKOD SÅKLART!


hehe, klarade ni av den? isåfall . . . all respekt åt er!



Puss/M

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards