mariesundqvist

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Marie Sundqvist - 14 januari 2011 21:36

Hemmakväll! mamma, pappa å morfar var ju här. asså mamma å pappa brukar ju vara här men iallafall! satte mej vid pianot åså slutade det med att alla satt å sjöng, asså lätt mysigaste. det var så länge sen det "hände" något sånt här. så glad att vi liksom "håller ihop" nu. närmare och närmare. ni vet att jag älskar er. jag tror inte mina föräldrar och min morfar läser min blogg men kände att jag bara ville få "säga" det liksom. finaste kvällen på länge. inväntar rasmus imorgon! eller har jag blivit fastkedjad i källaren tills dess? nää det får jag verkligen inte hoppas! funderar på att gå på stan för en fika med någon söt. nu blire att krypa ner under täcket eftersom jag fryser som att jag inte skulle ha ett uns i kroppen och jag skakar så man kan göra typ... MILKSHAKE! illa! tar med mej en kopp thé och mina varma känslor... åså låser jag dörren såklart!


åså jag idag då!

     


Pöööwws!/M


 



Jag försöker blicka framåt i hopp om att det blir bättre!

Av Marie Sundqvist - 14 januari 2011 15:59

jag kan typ inte lyssna på "normala" låtar längre, sånna som jag tidigare typ älskat. allt känns så himla falskt, asså som att dem bara sjunger massa text som egentligen inte har ngn mening. Ron Pope, Melissa Horn och lite Lasse. sen är det inte så mke. lite oskar linnros å så också men det är väl typ allt. hoppas det går "över" snart!

Av Marie Sundqvist - 14 januari 2011 15:14

eftersom jag inte känner för att blogga för tillfället så visar jag ett klipp som gav mej gåshud. otroligt.

Lyssna klart på hela klippet, fantastiskt.

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards