mariesundqvist

Alla inlägg under november 2010

Av Marie Sundqvist - 19 november 2010 11:11

Hallå! nu sitter man här på matten med Elli,Anna och Andrea och såklart, OLA!  (a)  (för er som inte vet det är OLA en praktikant som hänger med oss coola idag )

nu har man redovisning av problemlösning, ganska så spännande! efter dehär ska man äta lunch, pyttipanna, å senså åkar jag som jag sa tidigare till kultirskolan å sjunger. de blir nog bra ändå. nu ska max, renen å jensicca redovisa, de blir intressant. de tottarna. anna sitter å spelar itgirl.  hon är på samma lvl som jag är        (vi applåderar å ropar åt max, renen å jensica ;))

bara massa smilysar som jag å elli gillade (a) vi är för bra vi! :D:D:D:D:D:D 


 (såhär ser det ut när anna ska hålla debatt, redovisning eller ska få andra att lyssna på henne. hon brukar också hålla för näsan när andra gnäller på henne, eller så dör hon. ) (smilysen spelar egentligen bara teater)


Imorse ;


  (borstade jag tänderna)

   (snoozade jag lite extra)

   ("blåste" mitt hår med hårtork)

  (tillkallade SOS)

  (styrketränade)

  (flög på min kvast till Blåkulla)

   (sköt lite fågel som flög utanför fönstret)

   (gömde mej å tittade fram bakom en vägg. mycket givande)

  (speglade mej)

   (skrek på mamma)

  (kramade min lillebror)

  (for å dök i havet)



allt detta under en morgon.


Yessboxx!


nu går jag,   


ta hand om er!


Puss ;*/M





        


Några favorit i repris!




Av Marie Sundqvist - 19 november 2010 10:21

Godmorgon! nu sitter man här på engelskan, har just haft "hur skulle du reagera?". anna tycker att monogami, tortyr å sånt är bra. det var helt sjukt att höra hennes tankar... albin å ja bara suckade, det går inte att förklara för den flickan...

nä nu måste jag läsa innan jag blir upptäckt...



Puss/M


        

några bilder från morgonen ;)  

Av Marie Sundqvist - 18 november 2010 20:46

hejj!

skrev värsta bra inlägget men sen, FÖRSVINNER DET!


-.-


nåjja,

laddar upp bilderna iallafall (aaa)



       saknar er min gamla klass! <3 

å hurfan ska jag göra?  



lägger upp en svingullig låt jag hittade. började gråta. sorgligt.





Ken Ring- Ber en bön



riktigt bra låt, värd att lyssna på, ni kan offra några minuter till att kolla texten å bara lyssna. lyssna. det är jätteviktigt, att ta sig tid att lyssna.



nu går jag och tar en lång, varm dusch.

ha det bra och ta hand om varandra!




Pusspåer!/m


Av Marie Sundqvist - 18 november 2010 12:52

Hello Bejjbs! ;^

sitter här på engelskan å bloggar lite granna ;)
vi sitter å lyssnar på en text som är riktigt mysko, asså seriöst riktigt mysko... sånt får man väl vänja sig vid antar jag, eller? det var iallafall pizzasoppa till lunch, å de var inte så fruktansvärt äckligt men man blev inte mätt. när jag kommer hem ska jag trycka ett äpple (Y) kanske måste ner till gesällen å köpa ett, är så fruktansvärt hungrig. så där hungrig så min mage kurrar. GAAAAAAAAAH! å engelskatexten är fruktansvärt dålig. sådär dålig att man har lust att gå fram å slå av den (asså inte slå den på mitten utan trycka på av-knappen ;))



nu har ja å anna varit ner å köpt ett äpple å varsin muffin med tp vit choklad och hård kladdkaka , JÄTTEGOTT!


nu ska man nog överleva svenskan å kemin ^^


(gör bara "^^" gör att anna stör sig på den)



Hehehe




Hejdå bejjbs!

Puss/M





"nu måste vi dra, ja vi ses väl nån dag. jag sa livet blir bättre, när man vet var man ska"

jag brukar inte gilla "sånhär" musik men den här är faktiskt ganska bra. iallafall refrängen :)

 

 


Av Marie Sundqvist - 18 november 2010 09:57

JAG VILL HEM NU!




tisdagens citat ;


Andreas; så kommer varför kan du komma på kören nudå Rebecca?

Rebecca; men dem har sålt hästen så jag har ingenting att rida på...


du är för rolig Rebecca.....




Av Marie Sundqvist - 18 november 2010 09:46

Godmorgon!

jag är riktigt tröt å fryser. antagligen beror de på gårdagen. jobbigt. nu har vi matte så ska försöka fokusera(=spela itgirl) som ngra tjejer i klassen nu blivit beroende av. roligt.

å alla säger tyst åt mej HELA tiden. men inte åt någon annan. bara åt mej. som vanligt då.

men nu

saknar jag min gamla klass.




Puss/M

 

    

som det ser ut nu, så byter jag.

 

 

 

Av Marie Sundqvist - 17 november 2010 20:42

...

att ni inte är bra på något. precis så känner jag nu. jag är inte bra på någonting.



...



  

Av Marie Sundqvist - 17 november 2010 19:02

det känns som att det aldrig är "min" dag.

jag orkar inte ens berätta vad som hände men det var iallafall sjukt jobbigt. blä, jag orkar inte! nu vill jag bara lägga mej ner å hoppas att ingen nånsin väcker mej.



Puss/M

 

 

  

oskuldfulla sommar

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards