mariesundqvist

Alla inlägg under november 2010

Av Marie Sundqvist - 26 november 2010 23:16

Nu ligger man här i sängen å har precis duschat, ska upp 8 imorrn. ska på ÖH på kungs, ska sjunga å sådär, men seriöst 5 gånger? gånger 3 låtar...? jag måste ju hem ! gaaah! men dem som har gjort affisher! :@


JAG ORKAR INTE!


peppd på att sjunga en gång, men INTE fler!


Puss/M

Av Marie Sundqvist - 26 november 2010 10:17

Heej! Nu har vi haft tyska och sitter nu på engelskan, sen har vi matte. sen äre lunch å sen ska jag å anna öva inför imorn, öppet hus    Det blir nog bra tror jag , fast jag är typ lite nervös :s jag som aldrig brukar vara det... det löser sig.


nu ska jag skriva klart engelska receptet och sen ska jag skriva på svenskan. Nu har jag börjat jobba på lektionerna. bortsett från de korta blogginläggen så jobbar jag hela tiden. tror det beror på att jag lyssnar på musik, jag får inspiration. i helgen ska man plugga inför kemi provet , jag vet, det är sorgligt att plugga på en helg. men jag ska inte plugga så hårt för jag ska plugga hela veckan också :) provet är på torsdag men jag har inte så mke tid att plugga på veckorna :(


Har inte fotat nå bilder på länge men de kommer i helgen, orkar inte nu.



Puss/M



  

Gammal bild men det får ni leva med ;) blir inte lika mycket

bilder nu när min mobilkamera inte funkar :( men ska snart få en

kamera så det löser sig :')

Av Marie Sundqvist - 25 november 2010 10:17

Thjenna! vaknade (AV MEJ SJÄLV) halv 7 imorse , jag är så duktig (A)

kan inte skriva nu för jobbar matte, viktigt!


Puss/M



  

Av Marie Sundqvist - 24 november 2010 18:34

det blir nog bra trots allt.

 

sitter å lyssnar på musik, ska snart gå å tvätta bort sminket å sen ta en lång, varm dusch å varför inte ett bastubad ? jag är frusen i märg och ben! jag dör av kylan som lagt sig uppe i norr! *brrrrrr*.

vet att jag inte varit jätteaktiv men jag skriver iallafall å de är ju något (a)

nu ska istappen gå till duschen!


Puss/M




shiiet va mycke coola bilder de finns! alla är tagna från google (Y)

Av Marie Sundqvist - 24 november 2010 14:55

Halloj!

är så sjukt trött efter dagen. sitter på svenskan ann pratar, brabra :')

på idrotten hade vi "fångarna på hälsans", det var stationer man skulle lösa. min grupp vann, jag, sandra, anna, albinG å caspian, the winners! (a) :D


nu slutar vi snart och åker nog snart hem.

jag tror jag börjar bli galen. nåjja, hörs när jag kommer hem.



juste, vill länka min kompis Rebeccas blogg, riktigt söt tjej, lika envis som jag :)


Klicka här! för att komma till hennes blogg! :)




Puss på er! :) /M



  

Av Marie Sundqvist - 23 november 2010 16:57

mobilbloggar,,,

Det svider i mina ögon! jag är så gal1 trött. nu åker man iväg till gammelstan för att ha kör. sen ska man hem å sova.  känner mej lite deprimerad då jag sett alla 2½ men säsonger... BUHU! vi hörs när jag kommer hem eller nå.


Puss/M


   

har visat bilden många gånger men jag gillar den verkligen.  

Av Marie Sundqvist - 23 november 2010 10:39

Svensk sms-ordlista

7k: sjuk 3vligt: trevligt

also/asså: alltså asg: asgarv

bsdv: bara så du vet cs!: Vi

ses!

d: du/dig/din/det e: är fr: från

f1: fett

H!: Hej!

hare!: Ha det bra!

iaf: i alla fall

isf: i så fall iofs:

i och för sig

ivf: i varje fall

Lr: eller

o: och

oxå: också

pok: puss och kram

ql: kul

r: är

tkr: tycker

x: puss! xxx: pussar!

å: och

<3: hjärta/kärlek

:-) : glad

 ;-) : flörtande eller

skämtande

:-( : ledsen

:-D :skrattar

:-P :sticker ut tungan

:-O :skriker eller är chockad

:-* :puss!

 




Engelsk sms-ordlista

(blandas fritt med svenska

uttryck i sms-språket)


asap: as soon as possible. (så

snart som möjligt)

bfn: bye for now (hej då så

länge)

bs!: bullshit!(struntprat)

btw: by the way

(förresten)

cm: call me (ring

mig)

dur? = do you remember? (kommer du ihåg?)

 f2f: face to face (mellan fyra

ögon)

foaf: friend of a friend (en kompis kompis)

gal: get a

life (skaffa dig ett liv)

gl: good luck (lycka till)

gr8: great

^5= high five





kan ju säga att jag använder många av dessa väldigt ofta. dock är listan tagen från en anna sida så "översättningarna" är lite mysko. heh.

 

nu ska jag jobba med problemlösningar.

 

 

Baii!

 

 

Puss/M

 

 

 

  

 

Av Marie Sundqvist - 23 november 2010 10:30

hej

nu är jag här. igen. nu ska jag blogga. nu har vi matte. lyssnar på Ken Ring, förstår inte varför jag har börjat lyssna på hans låtar :o


helt 7kt och gal1 igår, jag kan inte förstå att de är sant.


men mamma fick mej på lite bättre humör

jag satt å klunkade en mugg vatten, så säger mamma

"akta så du inte dricker hål i halsen"

jag höll på att dö, shiet vad ja skrattade :o


nu ska jag försöka få något gjort.


^5 !



nu ska jag dra mej mot matteboken.


Puss/M



 

min älskling Jasmine<3

 

en hund jag fotade förra sommarn

  

min älskling Felicia<3

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards