mariesundqvist

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Marie Sundqvist - 30 november 2010 14:41

jag hittade dessa klipp och jag måste säga att jag är imponerad! verkligen sevärda! att det är så lätt att få folk med engagerade! jiiiies!


nu ska jag dra mej iväg!


Puss/M



Av Marie Sundqvist - 30 november 2010 12:57

är det bara jag som tycker om att äta något när jag pluggar? när jag pluggar vill jag gärna ha ett äpple, en clementin, nudlar eller varför inte glass? det är just det jag äter nu, glass. med chokladströssel och fruktströssel. det gör det lite roligare att plugga tycker jag! bilden är tagen från google



nu måste jag plugga vidare.



Puss/M




Av Marie Sundqvist - 30 november 2010 12:23

Heej på er!

skrev ett inlägg imorse men eftersom internet bråkar så stängdes allting ner innan jag hann publicera, det där händer alltför ofta! kom precis hem från LTU där vi lyssnat på två föreläsningar, intressanta men långa och svåra att förstå.

nu ett pack snabbnudlar och jag är redo att sätta igång med pluggandet! sen kör å sen kommer de två s;en hit för vi ska öva inför då vi ska sjunga (a)

uppdateringen kan bli dålig dag så vi hörs senast imorgon!

Ha en bra tisdag allihopa!


Puss/M


      

konstigt nog saknar jag inte sommaren så mycket. tror det beror på allt julpynt som så fint finns i mitt rum nu, man kan inte låta bli att le när man går in! bilder kommer senare! :)

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards