mariesundqvist

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Marie Sundqvist - 29 november 2010 19:23

vet någon hur långa 20 minuter kan vara? asså det känns som att man hade hunnit springa till afrika å tillbaka. fick nämligen vänta på mamma å lillebror i bilen påväg hem. när jag klev in genom dörren kände jag mej utsvulten och trött. jag gick å tog mej en macka, hedde upp lite chokladpudding i en skål, gick upp på mitt rum å satte mej för att plugga. dock känner jag inte så mycket entusiasm vad gäller att plugga. jag hinner imorgon om inte annat. breddningen var ganska rolig då jag förstod i praktiskt taget allt.

ibland får man känna sig stolt. nu ska jag sätta mej med kemiboken och nöta in orden i huvudet. tur att man har lätt att lära sig.


    

♥♥♥älskade pudding, du gjorde min dag, tack♥♥♥

Av Marie Sundqvist - 29 november 2010 14:08

Anna;  ibland får min fot klaustrofobi och då kan den börja sparka utan anledning. då vill jag bara hugga av den!

Av Marie Sundqvist - 29 november 2010 12:26

        

JA, ni ser rätt! anna köpte en BAKELSE åt mej! jag dör så söt den är!!!! :')

å nu ska andrea få läsa alla era söta (men gamla) kommentarer :')


vi hörs när vi hörs eller ses när vi ses ;)




Puss/M

Av Marie Sundqvist - 29 november 2010 11:36

HATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATA bloggplatsen.se


den laggade sönder så mitt mycket ultimata inlägg försvann, POFF sa det bara.

nu ska jag döda någon.


hejdå.


Av Marie Sundqvist - 29 november 2010 08:40

Godmorgon och ursäkta för den lite halvdåliga uppdateringen, men jag har haft så mycket att göra. I fredags så gjorde jag inte så mke. min morfar var hos oss så jag babblade lite med han. Lördag, öppet hus, det gick ganska bra för mej å anna. vi fick förfrågan att sjunga å spela på julbordet som är på kungs för 250 pers. dem frågade tom hur mke vi ville ha betalt :H  hehehhe

söndag. Städade hela mitt rum, satte upp julgrejjer å ljusstakar. mysigt blev det. åså pluggade jag lite. å åt chokladpudding.

nu sitter jag i skolan och kajsa, rooooolit! vi börjar om typ en timme.

ska fördriva tiden med solsidan, musik å möjligtvis(?=antagligen inte) lite plugg. det löser sig nog.

lovar att uppdatera er idag. minst en gång till :') de låter väl bra??!! :D



Puss/M




    

nåå äre en trött tjej alltid.

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards