mariesundqvist

Alla inlägg den 22 november 2010

...

Av Marie Sundqvist - 22 november 2010 19:42

...

orkar inte skriva nu

vi hörs när jag orkar.

 

 

puss/m

Av Marie Sundqvist - 22 november 2010 14:44

jag- nu ska vi fika

david- men vi måste fråga anna

jag- MEN SCREEEEEW ANNA!

Anna(95;an)- VADÅ SCREEEW ANNA?!

*läraren anna står rakt framför*

jag-Anna, schyyyy!

Anna- Jahaaaa, du menade inte mej? varför sa du inte bara de?!



eeeh, okejj anna, du är trög, fast jag gillar de endå :')



*vid maten idag sitter vi å pratar om politik då Anton säger*

"I USA måste de röda vara så rött att man svimmar"

*Anna skrattar länge å utbrister sen*

"finns de en färg man kan svimma av?!"



hehe, jag gillar våran klass ibland! :)


nää nu ska jag tvinga folk att vi ska fika!!!


Puss/M


  

min klass

Av Marie Sundqvist - 22 november 2010 14:05

Heej :')

vi såg en aaasbra men sorglig film på so;n, blood diamant tror jag den hette. asså man ville bara gråta, men jättebra, verkligen sevärd.


nu har vi breddning och vi får GOTTIEfika, trixigt!


sen är de tyska å sen ska jag HEM!


nää nu ska jag jobba seriöst!



Puss/M



  



Av Marie Sundqvist - 22 november 2010 11:33

...

SCHYYY!


jag sitter på matten å bloggar med en störande anna vid min sida, man får väl vänja sig antar jag....


nu måste vi börja med polynomer elr vad de nu hette. tyska till klockan 5 idag,*suck*. fast som tur är har jag anton, kajsa, david å emil som också ska dit. till örnen. värsta fågeln. PIPPIPPIP!


asså nu börjar dehär gå till överstyr..............


det är annas fel alltihopa. hon sårar mej.




Puss/M




  

kvinnan i vit mössa är inte att leka med. jag slår vad om att hon är med i en razzia eller något, farlig om något.....

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards