mariesundqvist

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Marie Sundqvist - 21 november 2010 15:31

Hallå!

sitter å lyssnar på lite musik åså bloggar jag ju! jag måste säga att jag faktiskt hållit mitt löfte, minst 2 blogginlägg/dag, visst har jag hållit de? :)

imorse for jag iväg till kyrkan, skulle sjunga där tp, åså vare ju de med konfirmander åså :') nu ska jag tända lite ljus å bara ligga på mattan och DÖ! näädå men känns väldigt jobbigt att det är skola imorgon, jag börjar ju gå till 5 på måndagar, med start imorgon :( jag måste typ ta med mej nå att äta, annars kommer jag avlida!

har inte fotat nå bilder idag så de blir nå gamla men jag hoppas att ni kan leva med de :)



Puss/M



 

älskar denhär bilden! lekte lite med ögonskuggor på kicks

tror jag de var (aaaa) hehehe :H

  

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards