mariesundqvist

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Marie Sundqvist - 20 november 2010 14:58

är hemma sen någon timme tillbaka med skor inhandlade, ÄNTLIGEN!

bilder kommer i slutet av inlägget :')

ikväll ska min lillebror till ngn kompis å jag ska till sunderbyn å gratta min systers dotter som fyllt 5 år, grattis till lilla hon   

känner lite smått panik över att itgirl inte fungerar :((((

vad är det för skit nu då?!

nää, nu ska jag inte haka upp mej på det!


nu ska jag dra mej vidare mot mattan   


ha en riktigt fin lördag alla!

    

kvaliten är väldigt dålig då jag fotade med webcam men jag är så nöjd :)


Av Marie Sundqvist - 20 november 2010 10:15


  Heeej å godmorgon!

lördag idag, YEEY! :D måste vara få säga att gårdagen var riktigt mysig. kände mej lite sjuk ((N)) så jag stannade hemma med pappa å min lillebror. vi såg på film å hade ljus tända i hela huset. jag fick världens julkänsla! åt faktiskt bara nyttigt också, skalade massa clementiner som vi satt å smaskade på, å tro de eller ej men det var riktigt gott!  mamma kom hem klockan 5på morgonen från jobbet å nu har hon åkt tillbaka, å gissa vad?! jag är här jag med!

mamma är på möte nu medans jag sitter på hennes kontor. hehe, älskar känslan!

jag vill också ha ett eget kontor

nu ska jag kolla lite fb å när mamma kommer tillbaka ska vi å kolla på skor åt mej, de blir nog en bra lördag trots allt :)




hade så bra hörrni så hörs vi senare!! :)




Puss/M




    

bild tagen från mitt rum vid åttatiden i morse :')

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards