mariesundqvist

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Marie Sundqvist - 17 november 2010 20:42

...

att ni inte är bra på något. precis så känner jag nu. jag är inte bra på någonting.



...



  

Av Marie Sundqvist - 17 november 2010 19:02

det känns som att det aldrig är "min" dag.

jag orkar inte ens berätta vad som hände men det var iallafall sjukt jobbigt. blä, jag orkar inte! nu vill jag bara lägga mej ner å hoppas att ingen nånsin väcker mej.



Puss/M

 

 

  

oskuldfulla sommar

Av Marie Sundqvist - 17 november 2010 14:49

Heyyy, heey beejbeee, *ooo, aaa* I wanna knoooooooooooww if you be maa girl!


tangentsång, thats my life (<3)


dagen har varit ganska så bra, ni är säkert inte intresserad vad jag har haft för lektioner, för det är inte därför ni läser :H Hehe.


hade nyss idrott, massage, grymt skönt.

Jag, Izze, Sandra och Anna var i massagerummet på andra våningen på hälsans. vi lyssnade på djup musik med dolda meddelanden, vi hade olja som vi egentligen inte "fick" ha för läraren (-.-)  åså fick vi massage av varandra.

anna masserade mej å jag henne,  izze masserade sandra å hon henne :)

riktigt skönt, nu känner man sig avslappnad i kroppen, just vad min rygg behövde.  great!


nu ska jag hålla på med "svåra ord", när har man användning för 



Ratificera – Godkänna ett avtal

Korrelera – Ha ett samband

Minnesbeta – Tillrättavisning



?



Aldrig!



Puss/M




           

lite bilder jag hittade på datorn   

 

 

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards