mariesundqvist

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Marie Sundqvist - 16 november 2010 15:02

  

saknar dej sjukt mycket!

livet är förjävla orättvist.

vi ses i himlen.

 

 

Puss/M

 


Av Marie Sundqvist - 16 november 2010 14:05

halloj!

skulle nog säga att dagen varit som en berg-och-dal bana

uppåt å neråt å ibland en loop

skoldagen var väl ganska bra, trodde att det skulle bli chill att ha

lärarkandidaterna men nää, dem var tillåmed mer vaksamma än Alf!

så jag å anna fick faktiskt jobba lite på kemin *hihi*.


slutade 12

när jag kom hem så började jag koka nudlar

tog fram en helt nu kastrull å började koka

när jag väl skulle hälla ut vattnet så hade jag glömt att he fast locket vid kastrullen så ALLA ramlade ut i dickhon.

mindre roligt.

för en sekund hade jag nästan lust att ta massa kryddor å dumpa ner i diskhon å sen ta en gaffel å börja äta, riktigt äckigt


det slutade med att jag kokade ett nytt paket :)

så jag är sviiiiinmätt!

jag håller på att spricka!



ikväll blire kören iallafall, lucia låtar, here i come!



nåväl!


ha en fortsatt bra tisdag''!




Puss!/M



      

Av Marie Sundqvist - 16 november 2010 11:00

Hallå!

nu har man matte i 1 timme å 45 minuter, långt huh?

men har redan haft i en halvtimme så, luuugnt!   


"när sånt som inte får hända, ändå händer" -ur barnen på Luna

idag vare 11 år sen min bror dog...

hur sorgligt som helst    

oersätterlig är det första ord som poppar upp i mitt huvud.

ja, men det är väl så det är antar jag.

men tiden går bara för fort.

alldeles för fort, jag hinner inte med att tänka.






Puss/M




    


        

Tänker på dej! <3

Av Marie Sundqvist - 16 november 2010 08:34

Godmorgon *GÄSP*


jag är så 7kt trött!

asså det är helt gal1 vad trött jag är.

tur att vi bara går till 12 idag då ?

jaa, det är det verkligen.


nu har vi svenska å folk skriver i MA1 chatten.

david skyller på mej att han bara sovit lite mer än 6h inatt.


det var såhär att igår kväll så skrev jag i chatten att jag tyckte vi skulle gå å äta milkshake på blågåsen men alla tp dissade.

så när jag la mej i sängen efter 11 så smsade jag anton och david å skrev

"Jag tror du gillar Kajsa" och jag syftade då på milkshaken.

när jag fick svar som innehöll flickvän å liknande så började jag fundera vad dem menade.

david förklarade då att han trodde jag menade kajsa i våran klass, å då kände jag hur busigheten växte inom mej.

jag svarade att jag menade milkshaken på blågåsen å han blev arg för att "jag stal hans sömn " vilket inte alls stämde.


jag smsade då till flera killar i våran klass å alla reagerade på samma sätt som anton å david ,

jag är ändå för rolig!


hahahahahaha, men jag fick iallafall david att skratta   * stolt*




nu ska jag fortsätta jobba med orden,


JOBBIGT!




sover nog lite ist (a)



Puss/M



i vissa stunder saknar jag min gamla klass. min nya är helt otroligt bra men alla är så sjukt smarta, i min förra var det inte så. jag behövde inte alltid vara helt fokuserad å fatta massa saker. men nu däremot är det annorlunda.

    

dessutom saknar jag nyår   

 

 

 

 

 

 

dessutom gillar jag och anna att    ,speciellt om    skiner och   åker med.

 

 

 

 

 

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards