mariesundqvist

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Marie Sundqvist - 14 november 2010 14:36

 Heej Alla!

igår skrev jag ett inlägg som tydligen inte publicerades -.-

men jag lägger in det här nedan (a)




"Hejj alla bloggläsare!

Lördag idag, grymt!

Riktigt skönt faktiskt :)

igår hade man sovmorgon till tjugo i 10 å slutade just efter 12.

följde med å handla å sånt, ett tag efter for vi iväg till stugan, det var riktigt mysigt att äntligen komma dit, var ett tag sen jag var där sist! :s

måste definitivt åka dit oftare, så sjukt musit! ^^

nåjja, kom hem för ett tag sen, ska tare lugnt idag tror jag, skicka in min artikel till svenskaläraren å sen tp inget speciellt, så hör av er om ni vill hitta på ngt (:

imorrn äre ju farsdag iaf, spennande! (a)

har tp lust att börja julpynta också men tror det är lite tidigt ännu kanske (;


läste på mjölken i morse där de stod tp

”våran nya koola mjölk”

menar dem ”coola” eller ”kola” ?

Blev lite diskussion då jag sa att man menade coola men min lillebror sa att det var kola.

Jag vet faktiskt seriöst inte vad dem menar.

Någon som vet? :o

ajja, nu ska jag börja gå ^^

vi hörs senare! :)

det tycker jag då iaf :D

igår så hade ja inte så mke att göra så jag började göra ett kollage.

Ett Jul kollage, ni kan se det här nere! Jag gjorde ngra olika kollage.


Nu ska jag gå på riktigt!


Haha, hejdå! (:


Efter jag hade skrivit inläget så gick ja å min lillebror ut i snön,

kastade lite snöbollar trots flera minusgrader å sen gick vi bort i skogen å gjorde upp värsta mysiga elden,

tro mej, det VAR mysigt! (;


på kvällen kom sara hit åså chillade vi tp :O

som vanligt då ? (;

hon for hem för ett tag sen :(

farsdag idag så mina syskon på pappas sida kommer hit å äter å sånt,

själv längtar jag till tårtan O:

JAG Är TÅRTSUGEN!


dessutom julsugen!


Jul! LÄNGTAR!   




 Nåjja!

nu ska jag börja dra mejj mot pianot ^^


hörs senare! :)


Puss!

 








Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards