mariesundqvist

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Marie Sundqvist - 11 november 2010 19:40

Hej

orkar inte blogga då jag är tp lite nere idag, så det kommer inte bli glada inlägg, okej?

nåja, dagen,

hade sovmorgon, åt frukost å sen for jag iväg till sunderbyn, kom lite sent till skolan, hade matte, gjorde gamla nationella gick väl bra antar jag, lunch, engelska, svenska, kemi å sen slutade jag. ja å anna köpte fika på gesällen, gott!

efter det följde jag med rebecca in till stan, satt på "blågåsen" å drack milkshake å prata om massa, riktigt skönt, tack rebecca!♥

när jag kom hem gick jag upp på mitt rum, tog på mej myskläder, gick ner å spela piano å sen ringde det. då börjades det.

tänker inte skriva i bloggen om vad det handlade om men det gjorde att mitt muntra humör fick en vändning. en stor vändning.

nu sitter jag på mitt rum å tänker igenom mitt liv samtidigt som jag sitter på MA1 chatten å försöker få david att förstå att jag är trög.

jag lyckas inget vidare.

känner för att bara lägga mej ner å grina men det löser ju inget, eller hur?



gårdagen var också hemsk. jag såg en räv bli överkörd och jag är världens djurvän, jag kan inte ens döda en spindel utan att få skuldkänslor.

och idag i skolan då jag berättade att räven inte ens hade dött utan levde men var förlamad fick jag höra att "det är bra att den fick lida innan så den haft ett dåligt liv så den inte bara dog direkt då den haft ett bra liv"

jag fick lust att putta dem nerför trappen eller strypa dem.

men jag slog till dem.

allihopa.

tillåmed kajsa som verkade hålla med, fast sen blev hon lite tveksam.

men kajsa är bra, kajsa är förståndig.


nu ska jag gå å deppa vidare.


hörs framöver!



bilder från dagen innan deppigheter

      

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards