mariesundqvist

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Marie Sundqvist - 9 november 2010 14:35

Heeeeey!♥


har slutat för ett tag sen!

fick veta att de inte var nå kör idag å då blev jag lite ledsen :(

alf har som vanligt mobbat mej, rebecca å anna

 

*Jag, Anna och Rebecca sitter å posar framför webcam å tar bilder*
Alf: "Ibland undrar man om de verkligen är smarta!" *Härmar oss med poser*

 

 

 

*Anna och Rebecca  sitter med dataladdaren vid örat*
Alf;Fryser ni tjejer eller tror ni att det är en mobiltelefon ni fått?

 

 

så kan det vara när man går mattespets å har Alf som kemilärare (;

 

känner mej ganska glad idag förutom att jag är trött

ska hem å äta å sen vet jag inte riktigt vad som händer,

ska göra lite SO om "amnesty" :D

he blir nog en bra kväll!

 

 

          

 

jag gillar anna å rebecca, dem är söta! (a)<3   ♥♥♥♥♥

 

 

Pussen!;* ♥♥♥

 

 

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards