mariesundqvist

Alla inlägg under september 2010

Av Marie Sundqvist - 2 september 2010 17:00

                  

-you can when you belive- 

Av Marie Sundqvist - 2 september 2010 15:53

Heeejhejj!


2underbara dagar med nya klassen, utan att vara fördomsfull trodde ja faktiskt att alla skulle vara nördar (no affence!) men de visade sig att det inte var så.

Igår kväll satt vi i våran stuga och chillade, tp lärde känna varandra lite å så :)

Pratade en massa också å spelade gitarr och sjöng. Det visade sig att det fanns många i klassen som var musikaliska och man fick höra en del skönsång, dock INTE från min sida. Mysigast var när nästan hela klassen satt runt elden och sjöng medans anton kompade, awsoooome! och vi upptäckte att det inte fanns någon låt som alla kunde.


lite senare gick vi uppåt för att titta på stjärnhimmlen och jag tror några såg ett stjärnfall.


kvällen avslutades i våran stuga då vi funderade på å dygna men vid 4 så gick vi å la oss (a)


vankade vid 8 på morgonen med huvudvärk å ont i halsen :soch jag var inte den enda ;o



Kom hem idag vid halv2 kanske? från kluntarna alltså :)


laddar upp lite bilder också;) eller jag ska försöka ;) lite senare ;)







Puss/M


Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards