mariesundqvist

Alla inlägg den 6 september 2010

..

Av Marie Sundqvist - 6 september 2010 20:51

vill du hålla min hand om du ser att jag gråter?

utan att du skämms och kollar åt ett annat håll.

får jag kalla dej vän när jag e helt ensam?

utan att du känner dej tvingad av mej.

får jag krama dej när jag förlorat allt?

utan att du blir sur för att jag e för klängig.

får jag ringa dej när jag inte har någon annan att ringa?

utan att du pustar och bara vill lägga på.

får jag tala ut med dej?

utan att du vill kalla mej desperat.

får jag känna att jag kan lita på dej?

utan att du sen berättar det för alla.

viljan att ha dej vid min sida blev för stark,

du lämnade mej och förstörde allt jag byggt upp,

nu ser du mej inte,

du hör mej inte,

jag finns inte längre för dej,

kanske är det bäst så?

fast du gjorde sådär älskar jag dej,

lika mycket som innan,

varje gång jag ser dej så stannar tiden,

luften far ur mej och jag kan inte längre andas...

frågan är bara,

Hur ska jag komma över dej?

när tårarna droppar ska jag minnas vad jag kände,

när tårarna rinner ska jag minnas vad du sa,

när tårarna strömmar ska jag minnas vad du gjorde,

när tårarna tagt slut ska jag ha glömt vem du va...

varje vecka

varje dag,

varje timme,

gråter jag,

varje minut,

varje sekunde,

saknar dej varje ledig stund

du tog min hand

för du såg att jag var ledsen,

då tog du mej i din famn

och du kramade mej hårt,

du sa att allt skulle bli bra om jag bara lät det ara

du sa att jag skulle gråta ut,

tills de längre inte fanns tårar,

så jag grät och du log mot mej,

sen tog du min hand och vi gick lågsamt iväg...

 

 

skrev dikter för tp ett halvårsen, shiit va konstigt de var då...

Av Marie Sundqvist - 6 september 2010 19:50

Heej!


asså denna dag har varit jävligt skön,

våran klass är seriöst hääärligast!

på matten å so:n satt tp hela klassen inne på fb å msn (y)

Shiiiet vad ja gillar dem, redan liksom! :D


imorrn har ja sovmorgon, underbart!



skriver mer senare, pratar med adam i tlfn så vi tare sen ;)


Puss!/M



helt 7kt bra låt, love it!  

den laggar lite på ett ställe men ändå, lätt värd att lyssna på!<3

Av Marie Sundqvist - 6 september 2010 08:28

Godmorgon!<3


vaknade halv åtta å fick panik,

trodde vi började 8.15 men vi har sovmorgon idag (a)

SKÖNT!


slutar tp halv4 idag å sen är det sääääääkert något ja måste göra.....


kan bli dåligt med bloggande denna vecka men ska verkligen försöka uppdatera :)


nu ska ja fixa i ordning mejj (a'


'Puss' <3

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards