mariesundqvist

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Marie Sundqvist - 5 september 2010 23:30

....

Med detta inlägg säger ja godnatt!

sovmorgon imorrn så ja skriver då!



Godnatt!/M


-never lose your mind girl!-

Av Marie Sundqvist - 5 september 2010 20:11

Lär dig livets stora gåta, killar är då alltid kåta.



Killar är som........

-Toaletter, antingen upptagna eller fulla med skit.

-Golfbollar, går från hål till hål.

-Luft, man klarar sig inte utan dem.

-Vulkaner, sprutar när de blir heta.

-Blandfärs, hälften nöt, hälften svin.

-Ballonger, uppblåsta eller urblåsta.

-Körsbär, omogna eller alldeles för gamla.

-Parkeringsplatser, de bästa är alltid upptagna.

-Svin, tjejer är djurvänner

-En alvedon, man tar en och går och lägger sig.

-Cigaretter, först tänder man dom, sedan suger man dom, och sen tar man en ny.

-Datorer, felprogrammerade.

-Bin, de sticker hela tiden.

-Tuggummin, smaken försvinner.

-Rosor, lika taggiga och jävliga.

-Torg, har stånd i alla väder.

-Bakelser, först kladdar de ner en och sen blir man tjock.

-Bussar, missar man en kommer alltid en annan.

-Löv, torra och blåsta



Gäller inte er alla guys! ;)


Av Marie Sundqvist - 5 september 2010 20:01



ADIDAS = All Day I Dream About Sex

 

 

 

Hugs are warm
Hugs are nice
Hugs are ways
To break the ice

 

 

Kärlek som gör två stycken lyckliga
gör oftast den tredje olycklig.

 

 

Livet är som en dans på rosor.
Ibland tampar man fel
och landar på en tagg.

 

 

Livet är som en dans på rosor.
Ibland tampar man fel
och landar på en tagg.





Av Marie Sundqvist - 5 september 2010 19:45

...

du började med ett '"<3",

vad skulle det betyda?

du visste väl redan att det var konstigt mellan oss?

 

du förklarade dej,

du påstod att du blivit "den snälla killen",

av någon konstig anledning trodde jag dej.

jag vet inte om jag ska förlåta dej,

jag är ju fortfarande förvirrad och sårad,

från förra gången.

 

Jag saknar verkligen dej,

jag vill tro att det du säger är sant.

men det var ju bara en månad sen,

hur mycket kan du ha förändrats?

jag vet inte,,,

 

jag hoppas bara att du visar att du förändrats,

annars kommer jag aldrig kunna tro dej,

du vet att du betyder mycket för mej,

 

jag hoppas att jag kan förlåta dej<3


 

 

Av Marie Sundqvist - 5 september 2010 18:00

to be with you-mr big

Av Marie Sundqvist - 5 september 2010 15:50

Heej!


nu är sara påväg hit, ÄNTLIGEN!!! ;)


sen blire nog att chilla resten av dagen som vanligt,

kom å jojjna oss vettja,

fast de gäller bara emma,anna eller malin (a)<3


Och malin ditt troll, jag saknar dejj gryyyymt mycket! :o

kan vi inte träffas till veckan? (a) :D<3


nää, nu ska ja lyssna vidare på heartfelt lies som ja

visade i förra inlägget,

ja måste bara säga att ron pope är riktigt grym! :D


har man inte hört han har man missat mycket! ;)



vi hörs senare ikväll,

känner bara att blogg lusten inte är på topp nu riktigt så ;s

de kommer väl (a) ;b



Puss på er! /M



-du vet inte vad du har förrens det är borta-

Av Marie Sundqvist - 5 september 2010 10:37


Heartfelt lies med ron pope, riktigtriktigt bra! ;)


skriver mera senare ;))

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards