mariesundqvist

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Marie Sundqvist - 9 juli 2010 09:03

Heejöö


sitter i stugan å chillar B-)

pappa är nånstans å marcus sover,

drygt!

inget på tv heller,

å ja undrar fortfarande var jag gör uppe såhära tidigt :o


på söndag ska vi ut till brändöskär med jobbet,

sjunga dära ;D

men hela mit släkt kommer nästan komma så de är ju lite busit! ^^

efter på åker ja hem,

duschar, byter om och går till linn :)

hon fyller typ år på måndag men ja ska äta hos henne på söndag,

trorja att de var iallafall ;D

jobbar sen till torsdag ^^


jag trodde aldrig ja skulle säga de men...

MITT SOMMARJOBB ÄR KUL!!!!!! :D:D:D:D

vi får bara sjunga hela dagarna, åka runt till ställen å sjunga,

det är grymt :D

igår var vi på sjukhuset,

haha, de var ju också lite komiskt,

en tjej skulle presentera oss och då ba 

"vad ska jag säga?!"

en annan tjej,

"vad roligt att ni kunde komma eller nå sånt"


haha, öm de var ju faktiskt inte kul att dom kunde komma,

dom var ju trots allt där för att dom var sjuka :o

det löste sej iallafall,

hon sa;

"vad kul att få vara här"

istället:D



nää, nu börjar jag vara hungig,

beror väll på att de regnar -.-

vad ska man göra då lixom?


nu ska ja gå å väcka lillebror så vi kan äta frukost,

väntar bara för att han ska ta fram den ^^

buusig ja e! :D



Puss/M



inga bilder ännu, inte kabeln med till stugan :(





"SARA JAG SAKNAR DEJ!!!! KOM HEM NU





Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards