mariesundqvist

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Marie Sundqvist - 14 juni 2010 21:16

               


bilder från helgen, och idag ;D



Pussss!  

Av Marie Sundqvist - 14 juni 2010 20:57

Heeej alla söööta bloggläsare!

min födelsedag har varit vääldigt bra (Y)

skönt!


har fått massa pengar, smycken och en grejj på make up store typ en kurs där man får lära sejj hur man sminkar sej tp och 500kr att handla för dära också,

awsomee! (Y)


Nu har ja precis skrivit tack åt de 71personer som skrivit grattis till mejj i min logg på fb,

tack alla! :)<3



Inatt ska isak 8år sova hära ;b

någon släkting ivarjefall :)


ska snart gå å dricka te och kolla på tv,

gryyymt mysigt när de regnar,

speciellt när de är ens födelsedag! :D

jag har dock inte haft någon födelsedagskänsla :( (N)

den och julkänslan försvinner när man blir äldre :(:(:(

ja som älskade min födelsedag och julafton när man var liten,

de pirrade så mycket i magen då!

nu typ, "tack för att ja får presenter"


Det suger att bli äldre! -.- näädå, inte alltid,

men de har för många nackdelar ;c ;b



Nu ska ja försöka ladda upp lite bilder från helgen! :)



Puss/M




Av Marie Sundqvist - 14 juni 2010 11:34

IDAG FYLLER JAG ÅR! GRYYYYMT!



joorå! ;))

kommer folk hit idag ;D



awsomeee! ;D



skriver mer ikv tror ja ! :D



Pusssshejj/M


-helt toppen!-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards