mariesundqvist

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Marie Sundqvist - 4 juni 2010 23:30

 

älskar dej bror!<3

 

när de närmar sejj slutet...

  

jag vill läsa boken, jag vill minnas, jag vill se vad alla skrev om

dej, vad alla tyckte, men du får aldrig veta det

för du är borta nu. jag ska läsa den, men är för rädd för att

gråta, det är ju trots allt redan borta. jag vill läsa den, bara inte 

själv..<3

 

 

c ya in heaven, cause i know that u r there<3


Av Marie Sundqvist - 4 juni 2010 14:37

 

-

  efter kajakpaddling (Y)    

bild tagen igår :o

 

ros från invigningen av konsum ;D

 

Idas 10056 bilder från min mobil ;))<33

  

Bild tagen, typ igår också :D

Av Marie Sundqvist - 4 juni 2010 14:09

*Heeejjj *

haha, ida, här kommer din efterlängtade uppdatering ;)


haha :D


ajaaa:D

idag hare väll inte hänt så jättemycket,

började dagen med svenska och sen gjorde ja matteprov i 2lektioner-.-

sen vare tp lunch

lillmicke och victor var å hälsade på,

jnajjaaaaaa:D

sen hade tp hela klassen åkt hem så vi övertalade jennie och ewa att få sluta,

vilket fungerade :D

emil,sara och ida liftade med mejj hem :D (Y)

gryyymt ;)

nu sitter ja här, packat färdigt inför helgen (Y)

myys!

nu ska ja försöka ladda över bilderna till datorn,

laddar upp dom senare (Y)



Puss/M




Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards