mariesundqvist

Alla inlägg den 6 maj 2010

...

Av Marie Sundqvist - 6 maj 2010 20:15

 

 

 

"it takes a second to say "I love you" but a lifetime to show it"

 

 

 

Av Marie Sundqvist - 6 maj 2010 18:09

...Bless the broken road...

 

 

 

 

 

 

jag saknar något som aldrig fanns,

hur fan kan ja göra de?

jag saknar någon som egentligen aldrg funnits i mitt liv

för du stod hela tiden på sidan om

jag saknar stunder som du aldrig kommer minnas

men som för mej betyder så jävla mycket

jag saknar drömmarna

som ja vet är borta

för nu hjälper de inte att drömma

för verkligheten är för långt ifrån drömmarna

allt hopp som ja hade finns inte längre

ja har inget att hoppas på¨

för allt är borta föralltid nu

och jag kan inte göra något

bara stå och se på medan du är lyckig...

 

 

Av Marie Sundqvist - 6 maj 2010 17:38

Heej

kom hem för ett tag sen

vartt och badat med anna, älskar dejj!<33

vi hade mysigt som fan!

och ja bjöd henne på glass (a)

hon skulle bjuda mejj i sommar så ;)


har inte hänt så mke i skolan,

tp chillat! (y)

hade matte muntliganationella och jaa de gick som de gick :p

ja fattade inte vad våran mattelärare sa menmen :p


nu blire att chilla!

är jättetrött och vill bara sova :(

ska försöka hålla mejj vaken :)

äre nå bra på tv idag då?

öm, tp inte! vafan har hänt ?

de är aldrig nå bra längre :o


nu äre msn,fejjsbook och spotify som gäller (Y)



Puss/m¨




-och vad händer nu?-


  




Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards