mariesundqvist

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Marie Sundqvist - 22 mars 2010 14:59

Hejjööö :D

uppdaterar er lite från helgen först :D


Fredag:

var med emma och sara litte granna packade :D


Lördag:

jag, anna, malin och sara for till pite havsbad :D

träffa emma efter ett tag,

ena halvan av dagen var LÄTT bäst!!!

var där i 7och en halv timme ;)

sen for vi till malin,

handlade på ica :D

gick hem till henne och laga mat ^^

sen blev de gåreeeen:D

faan så myys! :)

sov där ;)



Söndag:

var hos malin till vid 5, gick till ica och köpte glass, sen gick vi till coop arena och prata,

fan så mysigt jag har de med er!! :D

vi pratade om tp allt, så underbart skönt :D

jag, anna, malin och sara gick omkring på coop arena i nån timme, sen gick vi tillbaka till ica :D




Det var tp min helg :D


idag hare väl inte hänt så jätte mycket tp ;)

Kemi, SO, HÅÅÅL!!!, matte, SO och Kemi, sen var dagen slut ;)


haha, tieep samma sak heeeela tiden x)


nåjaaaa, efter skolan vare ju lite små kul, orkar däremot inte berätta, eller...? :o' ;)

träffa adam på konsum iallafall, och förresten,

tack sara! du är helt fantastisk :D hade inte du varit me hade jag gått därifrån<3

haha, senså på väg hem från skolan gick jag åh prata med petter och john

mina favoriter ofc!! ;)


imorgon äre muckfoto, vi ska vara "nyvakna" inget man behöver spela x)

haha lite pyamas och sånnt :D

riktigtriktigtroligt :D


har inte laddat upp nå bilder än, kommer kanske ikväll vem vet :o



Nu blire att äta något, väldigt hungrig ;)



Pusssss/M



-så förvånad och så jävla glad, hoppades för mycket men bääästa på länge! det är just sånna saker som får mej att le! hoppas de händer igen (a)-





  


     

petter och john, mina favooooriter!!! :D



Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards