mariesundqvist

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Marie Sundqvist - 16 mars 2010 20:21

det är jag också...



ingen anna :'(

hon kommer däremoot imorgon :D

najjsiiigt:D

jag saknar dej min älskling!<3

paxxad till helgen!


ojaa! :D



Pussss/M



-Maaaa babeee!<3-



Ni vet att ni har mej!




Av Marie Sundqvist - 16 mars 2010 14:51

Chaaaajj :D

Hemma från skolan!!! (Y)

idag hare väl inte vartt så mycket, började med nationella prov i engelska, läsförståelse, gick faktiskt helt okej (Y)

sen vare nationella i engelska igen fast denna gång hörövning, de gick väl inte riktigt lika bra men nog klarar jag de alltid^^

efter de fick vi tillbaka nationella proven vi gjort i svenska, jag fick VG+ , jag är nöjd iallafall :D

men nationella proven är typ bra, där visas vilka som är "bra"

jag menar där kan man se att vissa som man trott var bättre än en inte riktigt var de,

men det säger förstås inte allt men mycket ;)

ajaa, jag ska inte gnälla de fanns andra som fick sämre :(

efter de hade vi lunch i typ mer 'än en timme (a)

sen vare idrott, och sen några minuter tyska sen slutade vi :D

shiiet va najjs att åka med 2bussen istället för 4bussen :D

jooråå :D

snart ska jag iväg till gammelstaaan, sen tror jag anna kommer och sover hära, för imorgon äre ju kördag och min papppa ska skjuuutsa:D

allltid lika myyysigt att sova med anna ^^

haha :D ;)



nu blire att chilla fram till jag åker iväg :D

lite spotify och fejjsbook :D

myys:D



Dagens låt: Melissa Horn- Lät du henne komma närmre

 

 

 

-taggartaggartaggartaggar-

 

 

"imorgon klockan 18.00 på kh i stora salen. tieep alla skolor :D kom dit vettja:D!"



  

my little snowflake!<3

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards