mariesundqvist

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Marie Sundqvist - 15 mars 2010 21:00


"samtal på fb... ;

Någon:

sista jag kolla vare messi och hans barca som tog champions league GULD!
Någon annan;
Sist jag kolla var liverpool bäst! ;D
jag;
Sist jag kolla så brydde sig ingen :o "
"gick hem från bussen med axel,
jag var så jävla smart, och lat x)
Jag;
Stackars dej axel! du måste gå typ 20meter från korsningen till ditt hus!
för mej är de bara 10! :D"

Av Marie Sundqvist - 15 mars 2010 16:02

Heeeellllo bitchesss :o ;)

haha, känns som år sen jag var vid datorn -.-

bläääbb!

ajaaa, gjorde matteprov idag, gick väl sådära :o

och kemi prov som kändes alldeles för lätt :o

så ska de ju inte kännas, jag har säääker gjort fel -.- ;o

idag hade vi hk också, fyyyfaen vad gott:D

speciellt jordgubbssorben :D

och min och idaaas curry räkor (?)

tp buffe, riktiggt najjs:D

haha, annars flöt dagen på ganska bra:D


nååjaaa:D

blir datorn ett tag, sen kanske middag?

känner mejj ganska hungrigg :D

trots våran stora buffe ;)

mjauu:D

jag vill bada, bada i piteee :D (a)

nu malin, lets go biiiitches!

haha, men seriöööst jag har blivit helt ond :o

tiiep ;)

haha, aaabsolut, mina och malins planer, ojaaa!

så ska de vaaaaa :D



Pussss/M



-the next best thing-


  

de där är 5540 kronor, säljs för 13200 kr :D

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards