mariesundqvist

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Marie Sundqvist - 2 mars 2010 20:19

  whatyaasay?  

think longer...

 

fruit tooo rest of us ;)

 

anna; ahaaa! ;)<3

 

hon tillbringade EN dag med mej, sen blev hon fj00000stizzz ;)

(hon har tagit bilden själv också :D)

 

den bjuder jag på ;)

 

 

 

Bilderna från gårdagen ;)

 

dont hide!! <3

 

så ska de se ut, u GO girl! ;)<3   (SE VÅRAN FINA ELD!!! :D)

     

annisch <3

 

 

 

-det spelar ingen roll vad jag gör du har ändå aldrig tid me mej...-

Av Marie Sundqvist - 2 mars 2010 09:57

Heeej

glömde att skriva igår :/

men nu ska jag försöka berätta vad som hände igår ;)


vi skulle åka ut till anna (som bor tp borta i ingenstans ;)

emmas pappa skulle skjutsa oss, vi hade bestämt att dem skulle komma halv12

jag hade på mej täckbyxxorna och allt,

när klockan blev typ 12.40 (?)

smsade jag till sara och fråga om hon visste nå, eftersom emmas mobil är stulen :o

haha, då började jag och sara säga att vi höll på att koka ihjäl i de varma täckbyxorna ;)

sen vid 12 kom dom och hämtade mej :D

vi for ut till anna, hon klädde på sig och sånnt,

sen började jag och sara plumsa ut i skogen för att hitta ett ställe att äta/fika på :)

anna och emma gick och hämta ved (a)

senså hittade vi en bra plats ;)

vi gjorde upp eld och grillade korv (a)

emma hade med sig hamburgare som sara tp fick steka, de tog låååååång tid x)

sen när den var klar upptäckte dom att det hade suttit ihop 2hamburgare i varandra x)

hahahaha, klaaaaantar! ;)

vi fikade och åt, jag, anna och emma brottades i snön (Y)

riktigt härligt:D

sen kom sara och anna till mejj, vi prata och sånnt,

skulle kanske på bio men de blev inte så :s


blir nog hemma idag, jag får se hur jag gör ...

imorgon ska jag till boden iallafall^^

trorjaaa dåå:D


menmen, nu blire smallville ;)


haha:D



Pusssss/M




laddar upp bilder senare idag^^ (Y)




  

när allt inte riktigt går enligt planerna,,,


Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards