mariesundqvist

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Marie Sundqvist - 28 februari 2010 22:45

....

människor dör hela tiden och då började jag tänka,

man prioriterar oftast vänner före familj och sånt

jag älskar mina vänner, det gör jag verkligen men tänk ändå,

dina/mina föräldrar, din mormor/morfar farmor/farfar, eller all din annan släkt kan plötsligt försvinna,

bara en dag kan dem vara borta,

man kan ju inte gå runt och oroa sig att man själv eller att dem man älskar kan dö när som helst men tanken slog mej,

din familj finns ju alltid där, oavsett vad man gör liksom,

man är alltid en del av familjen

vänner kan komma och gå, men familjen finns alltid kvar

man kan inte bara släppa vännerna och spendera all tid med familjen,

för det orkar man inte, och senså tappar man all kontakt med vännerna

det handlar nog om att prioritera,

försöka få tid med både ock lagomt mycket av både och

jag älskar mina vänner och jag älskar min familj,

men ibland kan det kännas svårt att få tid med både och,,,

 

Av Marie Sundqvist - 28 februari 2010 19:10

thjaaaaaà ;)

nu är jag här, ÄNTLIGEN!!! :D

haha, känns som de var år sen jag satt vid datorn, men nää ;)

haha

nåjaaa,

har väl inte hänt så himmlans mycket i helgen, varit med lite kompisar^^

alltid spännande ;)

hahaha, fast jag och jessica förlorade i alias :/

hahahaha, fast vi var ändå bääääsTTT!!! :D

nu blire tv och sånnt dära:D

måste prata med chejerna också, om vi skulle ut till anna imorgon eller hur de nu blir:D

hoppashoppas att de blir bra väder och sånnt för annars blire nog inget :/

keep on hopping ;)

hahaha, min engelska=BÄÄÄÄÄST!!! :D


nu känner jag att svammmmmmlar fööör mycket x)



Pussssa/m

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards