mariesundqvist

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Marie Sundqvist - 16 februari 2010 09:36

thjaaathjaaaaaaa!

hemma iddag igen, sjuuuk :s

jag var less redan igår, men idag också? :o

blääää!

idag blire att ligga i soffan och titta på tv, tare lugnt så jag får göra något ;)

åt ingenting igår, bara ipren och vatten så jag är svintrött! :s

ska försöka äta något idag, iallafall dricka lite juice(a)

vääänta, måste kolla mobilen ;)



Tillbakaaa, bara 5nya meddelanden -.- ;)

hahaha;D jag älskar att vakna på morgonen och se att jag har iallafall 1nytt meddelande (a)

skön känsla säger jag bara:D

nu blire sova, dricka thee och sådäraaaaaa:d

smsa om de är nå, är ganska uttråkad (N)


Pusseeen/M


-i know its the end...-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards