mariesundqvist

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Marie Sundqvist - 15 februari 2010 11:15

Thjaaaabbbbbbaaaaa ;)

är hemma idag, sjuk -.-

på en måndag och allt, hade de inte kunna varit nån annan dag? :o

jag som hade hkk och hål idag, så blev de inte, så less -.- om jag orkar kanske jag gör en kladdkaka, åt ingenting på hela gårdagen och inte idag heller så känner mej väldigt trött :s

det känns som om huvudet är en svinstor sten som man inte orkar lyfta, det känns som om benen har gått flera min, det känns som om min kropp har blivit överkörd av en långtradare eller nå sånt :s

blääää säger jag!

ska försöka göra lite teknik historia grejj idag också, ska redovisa muntligt på onsdag, fan så less att alla våra onsdagar=favvooodagar går bort, man har tp inte tid åh åka skidor då, vilket man måste -.-

åhhhh, så less!

fick veta att jag har tyskaprov nästa fredag också, vad vill lärarna mej?

vill dom tp att jag ska plugga ihjäl mej eller?

ähh, ska ju ändå gå natur, så jag kommer väl in ändå ;)

hahaha:D

nu ska jag gå och ta en alvedon lr ipren, sen ska jag försöka äta något (a)

duuuuktigt:D



Pusssen/M


-hoopppas ni fick en bra alla <3ns dag!-


  

OoooooooMmmmmmmGggggggg! :o

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards