mariesundqvist

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Marie Sundqvist - 1 februari 2010 16:54

du är den sötaste som finns,

du är den finaste jag vet,

du har allt det där som alla önskar sig!!!

..................................

DIGGAR DEJ!!!



 

wherever u go, whatever u do, i will be right here waiting for

u...

      

DU är söt!

Av Marie Sundqvist - 1 februari 2010 16:07

hejhej!

jaa har bestämt mej,


LETS GO UPPDATERA ;D


hahaha ;D


Fredag:

efter skolan for jag och tjejorna in till stan, käkade mat,hyrde film och köpte godis (a)

när vi satt och åt mat blev jag typ helt dum i huvudet, emma och anna också xD ;p

hahaha, som vanligt dåee ;D

sen for vi med bussen hem till sara, emma for hem till sig för att äta, eftersom hon var den enda som inte ätit på stan :/

jag,malin,anna och sara och hennes dumma finger (hon gjorde illa sig på idrotten och det är fortfarande blått och svullet!!! OGILLA!!!)

vi prata en massa typ, sen fikade vi fruktsallad och saras pappa lurade malin (y)

hahaha ;D

sen kom emma och åt lite fruktsallad hon med ;D

sen såg vi film och köpte godis, saras föräldrar hade åkt iväg nån stans så vi hade huset för oss själva(y)

vi såg på "fired up" (?) den var bra, hahaha, speciellt i slutet då jag,emma och malin satt och typ skrek att dom skulle vinna xD

hahahaha, och sen fick vi nå segt på hjärnan eftersom de var nå cheerleading grejjs med

"we are driving again, we,are driving again!" hahaha, fast vi hittade på nå egna rammmsor ;D

sen sjöng vi våran låt som är den bästa i världen! <3<3<3

efter ett tag så for emma hem, hon började må illa :s

magsjukamagsjukamagsjuka!!!!! (NNNNNNNN)

efter det fick vi andra damp? elr åtmindstånde nå ryckk! ;D

jag och anna stog på saras soffa och nådde upp till taket, samtidigt pratade vi med några i telefon och dom typ

"Är ni höga?" eftersom vi typ asgarvade och hoppade runt xD

och vi typ:

"JAAAAA!" eftersom vi nådde upp till taket (a)

jag och anna, det är riktiga grejjer de ;D ;)

 

hahaha, sen låg vi och myste i saras säng som vi är så bra på, men efter ett tag (några timmar senare) kom annas pappa och hämtade henne :( sen for malin hem :( och sen var det bara jag och sara kvar,

jag ringde efter min pappa efter ett tag och han kom och hämtade mej:o

 

Lördag:

på morgonen (typ 13.00) for vi iväg (min familj och jag) till ikea i haparanda,

där gick vi hellt länge och sådär, åt god mat (Y)

köpte litte grejjor, kom hem vid 19.00 och sen hände de inte så mycket... ganska skönt med en lugn dag :)

 

 

Söndag:

pluggade inför so-provet, som vi förövrigt hade idag,

annars hände de väl inte så mke xD

 

 

IDAG!:

gick till skolan, trots lite småhängig,

började med hkk på morgonen, bakade bröd,

efter de hade vi hål (y)

då chilllllade vi ;D

hahhahhahhhahhah :D

efter de var det lunch (FISK!!!! :/:/:/)

bläää, efter de matte och sen so-prov, g-delen,

gick väl som de gick orkar inte ens berätta,

sen ahde vi fysik med våran dampppklass,

lät tp sviiiiin mke men som sagt, det är våran klass xd

sen hade vi so-prov, mvg-delen, jävligt svår om man får säga de själv, som tur var fick vi äta godis :D de uppskattades kan jag säga xD

ajaaa, nog klarade jag de iallafall, so-provet alltså ;D :D

efter de var dagen slut :D

 


nu händer det väl inte så mke, ska iväg till sara em sväng, om de e nå smsa elr ring, du kan fråga anything ;D

hahahaha, reklamtvättad???

hahaha :D

ajaaa, ska gå och laga lite mat nu, om jag ens orkar äta -.-

bortkastad tid säger jag ;)



Pussssålänge ;D/M



-nu känns det bra igen, frågan är, hur länge?-


 


        

det gäller att njuta så länge tiden finns...

 

 

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards