mariesundqvist

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

when its over...

Av Marie Sundqvist - 27 januari 2010 15:05

hejhej,

kom nyss hem från skolan, jävlar vilket skit väder!!!! :o

hatar det -.-

hahah, nu sitter jag och dricker lite thee, mumsigt faktiskt (Y)

idag hade vi favvo, hade hk och bakade bullar, sen vare lunch, åt pizza som dom köpt för pengarna vi fick när vi lussade på en massa ställen, gott men jag åt typ en halv bit, sen började jag må illa och typ gnällde på malin och sara att jag mådde illa, ledsen hörrni (a)

sen hade vi typ lång lunchrast, sen matte (n) fast rypen var ju dära ;D hahahah:D

hahah, var tp bara sjuor dära och senså kom peter till vårat bord och snackade med oss litte och alla sjuor satt typ och kollade på oss :o hahaha, då sa jag, "fan vad de är tyst här inne!" och då sa en sjua "jag kan prata om du vill" hahahha, fast dom var typ ändå helt tysta, alla hörde vad jag och malin sa, hahaha, kanske berodde på att vi pratade högt? :o

hahaha, då sa jag till malin att hon var fjortis, senså skrev rypen som kommentar i min bok "kallade malin fjortis" hahaha, fan vad vi garvade xD hahahaha, efter de hade vi so,

blev på dåligt humör :o alla ni som blev drabbade, ledsen (a)

hahaha ;D


philip, en sjua, stängde in någon på en toalett och sen kom emma och malin och typ "Jag ska rädda dej!" hahaha, fan vad jag garvade, såg helt sjukt kul ut! sen när dom skulle prata med philip så gick dom till gården och han typ backade till sina kompisar xD hahahaha, fan vad kul vi hade :D (a)

senså smällde någon smällare idag också xD hahaha, luktade typ krut i skolan :o

naisss ;D


malin skulle ju gå in på "fajsbook" också, hahaha :D


hoppas du har gjort det ':D


nu ska jag kolla facebook och lite sånt, vara social på msn? :D




Pusssssss/M




-att säga snälla saker en gång är bättre än ingen gång, kom ihåg det...-




 

jag går på en väg som aldrig tar slut, du har lämnat mej jag hittar inte ut,

jag har gått vilse ingen hittar mej nu, jag längtar efter någon någon som du,

jag kan inte springa jag ramlar ihop, jag kan inte skrika ingen hör mina rop,

jag försöker att tänka men hjärnan står still, jag vet inte längre vad det är jag vill,

jag försöker resa mej men benen orkar inte mer, jag försöker men ramlar ännu längre ner,

jag har gett upp hoppet varför ens försöka, varför skulle någon mej söka?

jag blundar en stund och sen blir allt svart, när jag försöker titta ser jag bara natt...

 

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundqvist - 3 mars 2011 09:01


Heej! jag skriver här bara för att säga att detta nog blir mitt sista inlägg här på ett tag. eftersom någon fått tag i mitt lösenord till min användare här till bloggplatsen kan denna person okontrollerat ändra och skriva hur mycket den vill. kändes ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 21:03


jag har nyss fått beskåda det enligt mej allra vackraste jorden har att erbjuda. en sak som jag hade kunnat stå och titta på i timmar om det skulle finnas kvar på himlavalvet så länge. det jag har fått beskåda är norrsken. ett otroligt naturfenomen s...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 17:45


såg just en film med Cody Longo, en symbol   jag älskar att se filmer som innehåller snygga skådespelare, annars blir filmerna inte lika bra. jag gillar också att se såna här typiska "tjej-filmer". såna vars ofta börjar lyckligt, sen gör dom något ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 09:53


bara jag som tyckte att denna låt påminnde eller var en kopia av (minst) en av green day´s låt(ar) ?. plagiat *frågetecken* . var bara det jag ville säga! hehe.   Puss/M        ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 08:34


dessa morgnar, jag förstår inte. jag tror jag blivit hjärntvättad av skolveckorna. jag vaknar klockan åtta liksom, det ska man inte göra när det är SPORTLOV. så, vad ska jag göra idag då? fara ut och springa eftersom det verkar vara ganska så varmt. ...

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards