mariesundqvist

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Marie Sundqvist - 22 januari 2010 14:55

hejochhallå!

ledsen för lite dålig uppdatering, mycket med skolan nu och sådär och kommer inte kunna uppdatera er så mke :(

mkt tråkigt men skolan går före u know :O ;D

idag så vare typ en skön dag i skolan, hände inte så mke, var glad hela dagen typ :D

mycket stolt ska jag säga, de händer inte ofta ;D

hahahah;D

ikv bär de typ av till stugan så då blire nog ingen uppdatering, what so ever :( men jag kanske hinner på söndag:D

om jag inte ska plugga biologi -.- shiiiit vad jag hatar de, i biologi äre bara att komma ihåg, typ inte att förstå :s

nåjaaa, man måste ju ha de så vad har man för val? ;D

jag ska inte gnälla, så länge jag klarar godkänt så äre ju lugnt:D

hahaha, och det tror jag att jag gör :D

nu ska jag väl packa och ladda mobil och mp4:an och såntdär, när jag kmr fram ska jag ta en lång och skön bastu (a)

shiiiiit, grymt skönt måste jag säga alltså! :D

längtarlängtarlängtar ;D

men nu ska jag taå packa, hörs när jag kmr hem:D


Pussssss/m



-And I don't want the world to see me 'Cause I don't think that they'd understand, When everything's made to be broken, I just want you to know who I am... <3-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards