mariesundqvist

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Marie Sundqvist - 20 januari 2010 14:59

hejhejjj,

kom hem från skolan för ett tag sen (y) hahahah,

ledsen för att jag itne skrev nå igår, men jag var inte inne på datorn nå ;o

first time ever??!!

hahahah:D

idag hade vi favvo, riktigt najsss;D

vi hade basket och vann *host* mot viktor och agust (a) fan vad bäst vi var!!! :D

ojaaaaaa, känn er ägda! ;D ;)

senså hade vi biologi, och några andra klasser hade börjat skriva värsta sagan om saker dom fått lära sig i skolan, blandat med en heldel oseriösa grejer, så vi skrev klart den, sen kopierade Rypen den och många fick höra den -.- xD hahahah;D

dagen gick fort,

senså mot slutet av dagen fick jag och malin nå ryck, och typ sprang runt och skrattade i skolan, men det var hennes fel!

för de började med att hon skrämde mej så jag typ skrek! och jag skrek helt länge xD

sen började jag asgarva, malin också ofc!

senså försökte jag ge igen och retade henne lite, sen misshandlade hon mej :O

hahahaha, men jag överlevde dagan *pjuuuuu* ;D

nu sitter jag här på min gröna datastol och känner mej väldigt trött :O

imorrn bär de iväg till gymnasiet och senså skulle vi typ åh simma, vi tjejer alltså(a)

´känner mej väldigtextremtsupermycket trött :(

skolan dödar mej! :o

hörs senare, elr hur??

om jag orkar vill säga, jag känner att jag skriver väldigt osammanhängande också xD

hahahah ;D



Pusssss/ -M-




 

vad ska jag säga, jag har redan gjort allt jag kan...

  



Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards