mariesundqvist

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Marie Sundqvist - 16 januari 2010 15:58

hejhej,

vi for och köpte mat och typ fiskar till akvariumet(a) hahah, sööööta;D

orkar inte skriva så mycket nu, kollar på datorn och ska vara lite social :D

hahaha, lagt upp en massa bilder överallt också, *stolt* :D

i slutet av inlägget lägger jag upp en bild på min stuga som jag tog i sommras :D

väldigt najss äre:D

hahaha,, finfinttt:D


skriver kanske mer senare(a)


Pusssissssar/m



-i try to hide...-



  

Min stuga(a) :D

Av Marie Sundqvist - 16 januari 2010 09:53

goooodmorgon;o

hahaha, jag är redan vaken, så duktig man e asså:D

jooråå;D

idag blire typ att åka till storheden med min lillebror och storasyster, chilllll!

föräldrarna e borta, så de e luuuuugnt:D

vet inte om dom kmr hem idag elr imorgon;o

hoppas imorgon(a)

kollade precis min gästbok på pixxx och där hade min, MIN, Emma skrivit en jättefin text till mej, gmn, du betyder verkligen mycket för mej och jag hoppas att jag alltid får ha dej vid min sida för ´jag älskar dejj!!<3 dina tröstande ord kändes verkligen bra igår, men även fast jag knappt har träffat han känns det jobbigt att han, ja du vet,,,

tack för ditt stöd!<3 utan dej hade jag fortfarande deppat<3

ni får se dikten i slutet av inlägget.:D

jag är inte lika deppig längre, jag är van vid att sånt här händer mej, hoppas bara att jag fortfarande kan få träffa han ;o

nåjaaa, livet är inte rättvist, menmen jag har vant mej nu,

tack för att ni finns här och stöttar er, ni betyder verkligen! <3


jag vet att de senaste inläggen har varit lite deppiga, men jag ska försöka bättra mej, okej? :)


ajaaaaa, ska dricka upp mitt thee nu;D




Pussssssen/M<3


läs den, hon är helt fantastisk på att skriva, min emma<3


"Snälla lilla älskade tjej du är aldrig ensam även om det kan kännas så men...
du är inte ensam när du gråter för då gråter jag med dig...
du är inte ensam att känna tyngden från dina problem för jag gör det med...
du är inte ensam när du skriker för då finns jag i ditt skrik...
du är inte ensam när du rammlar för då faller jag med dig ...
du är inte heller ensam när du sedan reser du upp för då hjälper jag dig upp...
du är inte ensam när du skrattar för så skrattar jag med dig för full hals...
du är inte ensam när du mår bra för då firar jag med dig...
du är inte ensam när du slutat gråta för då kommer jag torka dina trårar...
du är inte ensam när allt går lätt för då är jag med dig ...
du är inte ensam när du är glad för då är jag glad tillsammans med dig ...
du är inte ensam när inget annat hörs förutom dina hjärtslag för jag finns i varenda av dom ...
du är inte ensam när du bara ser din skugga för jag är din skugga ...
du är inte ensam trots du känner så för jag är här för dig genom allt om och om igen..."




  

when i need u, would u be there for me?

when i´m all alone would u come to me?

when i need to hold u close, miles keep us apart,

when i close my eyes i see u,

there in my heart...<3

 

 

(Eeriksson, känner du igen bitar av texten? :)<3)

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards