mariesundqvist

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Marie Sundqvist - 15 januari 2010 15:30

Hej,

trodde denna dag inte kunde bli dålig, men så fel man kan ha...

jag kom hem,  peppad inför fredag, och nu dethär,

det är kanske inte slutet, men nu står jag på toppen av berget och håller på tappa balansen, ingen som kan hjälpa mej att återfå den heller,

det var inget mellan oss, du har inte gjort något fel, jag önskar bara att jag inte har så lätt för att börja gilla människor, för det är ju ändå bara jag som i slutändan blir sårad,

nu hoppas jag bara att det löser sig, på nått bra sätt,

utan att jag råkar illa ut...

nåja, nog pratat om de,

 

idag var de en ganska chill dag, gick till typ 14? idrott sista ;-o

lekte lekar, väldigt kul!

senså innan idrotten hade vi mentors, vi skulle städa nå shiit, våran klass och en massa diskmedelsvatten?

det kan bara sluta i blött:p

och det gjorde de också, värst för camilla, stackare!!!

hahaha;D

nu ska jag prata med pappa, ska jag vara hemma elr åka till stugan?

vara hemma, åka till stugan elr fara på ikea?

hmmm, måste höra med mina föräldrar, bossen u knowwwww ;D

 

ska dra nu,

hittade denna mkt gamla men fina dikt,

enjoy!

 

Pussssss/M

 

 

 

 

"A girl asked a guy if he thought she was pretty and he said no. She asked him if he would want to be with her forever and he said no. She then asked him if she were to leave would he cry, and once again he replied with a no. She had heard enough. As she walked away,tears streaming down her face the boy grabbed her arm ...and said... ... See MoreSee ... See MoreMore... ... See MoreSee More.... You're not pretty you're beautiful. I don'twant to be with you forever. I NEED to be with you forever. And I wouldn't cry if you walked away...I'd die... ♥♥ <3

 

 

  

i always try but sometimes, it just dont work...

 

 

-det är kört, jag vet de, nu ska jag bara glömma...-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards