mariesundqvist

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Marie Sundqvist - 14 januari 2010 18:34

Shueeee:D

hahaha, dont ask;D

jag är så jävla glad!!! jag har fått över alla mina bilder från mobilen till datorn, stolt!!!(a) hahah:D

så efter de här inlägget kmr lite bilder, senså ska jag uppdatera lite om mitt år(a)

hoppas ni blir nöjda;D

nu ser jag på csi (?)... skullle ringt adam för typ över en timme sen men jag glömde, förlåt:(

ska ringa så fort jag kan, och så fort du slår på mobilen;o

hahaha, men inget kan förstöra mitt bra humör nu, INGET:D

hahahha:D

uppdaterar er mera senare, ska äta, plääääättttar:D


Pusssss/M



-listen to your heart, when his calling för u, listen to your heart, there is nothing else u can do...<3-


 

snowflake, i made a wish...

 

give me my life back, please<3

 

u dont have to tell me that u sorry,,,

 

u dont have to regreat,,,

 

i want u by my side, and i will try so hard,,,

 

and i will remember u nomatter what,,,

 

one day, i will be happy for u,its not going to be today,,,

  

but until that, i have to do this all by my own,,,

 

 






Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards