mariesundqvist

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Marie Sundqvist - 13 januari 2010 20:30

hej igen...uppdaterar er lite nu,

var ledig idag jueee! var mä sara:D

sara har en garderob med en spegel på, och jag satt på hennes säng som var mittemot spegeln, och sen så prata vi om värsta allvarliga saker och helt plötsligt säger jag;

-Jag är blond!!!!! :o


hahaha, typ asgarvar xD

och senså blev de värsta konnstiga samtalet:


Jag-Min lillebror har en låt på mobilen som heter "lazy adam´"

Sara-Ta de igen

Jag-Min lillebror har en låt på mobilen som heter lazey adam

Sara-heter han adam i efternamn? ska dom inte byta plats?

jag-vafan snackar du om?

sara-jaa, det kanske står fel

jag-det var en låt...

sara-jahaaaa, jag tyckte du sa att han hade en kontakt som hette det ^^


hahahahaha:D


senså jobbade vi lite matte, var tvungen:( och jag typ helt trög, skulle räkna ut typ 45-18 och var yvungen att ta minirääknare(a) men är man trög så e man:D


hahahaha ;D

min handsfree e försvunnen också:( men den e säkert någonstans på mitt rum, ttyp under nå kläder ;o

hahaha:D

mjauuuuuuuu;D

nu ska jag gå, kolla på tv(a) imorrn äre skola:(  (NNNNNNNN) gillas INTE! ;O

bara att smsa, whenever u need me,,,



pussssss/m


-vem är det som ljugit för mej?-

-let me know, do u like me or not?-



Av Marie Sundqvist - 13 januari 2010 19:14

hejhej,

har precis ätit lite frukt, ska kanske baka kladdkaka.

orkar inte uppdatera riktigt ännu, för en viss person kollar på mej,

orkar inte ens försöka förklara,


Pussssss/M



-du har väääääärldens fantastigaste ögon!<3-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards