mariesundqvist

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Marie Sundqvist - 9 januari 2010 14:04

thjabbbbbaaaaaa:D

vaknade halv8 imorse, min syrra skulle iväg åh jobba ;o

åt frukost, la mej i soffan och kollade på tv, somnade typ vid halv9, var vaken till 9 och sen somnade jag och sov till halv11 ;o

sen ringde jag och väckte adam, eftersom han inte hade tid att prata igår ;D

hahahha, han låg och sov:D rätt åt han faktiskt ;D

han sa att jag var smart!!! fattar ni, jag,smart? skulle inte tro de ;D

hahahha, sen la jag på så han fick sova:D snäll som jag e ;)<3

nu har jag precist duschat och är lite social på msn och sådär, kollar lite bloggar;D och pixxx :D

hahahahh;D

nu ska jag snart fixxa mej, ersnäsrevyn ikv ;o hahah, så himmla härligt, så när jag kmr tbx har jag magrutor!!! ;o hahahah, asså bäst humor, kan man ha bättre??? ;o hahah, nääääjjj, klart man inte kan :D (självsäker)

aja, amen nu gullungar ska jag sluta skriva :D

förresten, dåligt med bilder, den där jävla sladden fungerar inte ;o

:(

ajaaa,,,nu e jag iaf glad igen:D


Pussssss/M



-Du e så grymt söt:D<3-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards