mariesundqvist

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Marie Sundqvist - 1 januari 2010 19:08

jag kände för att skriva lite dikter idag,hoppas det är okej,,,

 





Du behöver inte vara perfekt.

Du behöver inte vara duktig.

Du behöver bara vara.

Vara den du verkligen är, längst in, bakom alla masker.

bakom ditt yttre skal,,,



Jag känner dig inte.
Du vet knappt att jag finns.
Jag tänker på dig hela jävla tiden,,,

Jag ser dej ofta, men på håll
En dag kommer jag att gå fram och prata med dig.
Det blir inte idag,,,


"Det skulle inte spela någon roll om jag sa att jag älskade dej,

för jag vet att du inte älskar mej,

du har inte sagt något men jag vet det,

jag känner dej inte,

du vet knappt vem jag är,

men ändå så vet jag hur du känner för mej,

jag e så körd,,,"











en kompis  som heter "blom" hette såhär på msn:

"kompisar

är som potatisar, äter man upp dom så dör dom."

han var på skämthumör -.- hahahh ;o



Jag säger:


hallå, klart man dör om någon käkar upp en

Blom <:] säger:

Exakt

Jag säger:


men hallå, jag e inte blondin

Blom <:] säger:

haha jo x)

Jag säger:


men bara för att du ska veta allt

Blom <:] säger:

xD

jaaaaa

Jag säger:


hahahhah,

Blom <:] säger:

jo

Jag säger:


göruu*?

Blom <:] säger:

jag chillar

Jag säger:


najsss

Blom <:] säger:

ska åka till willys snart föra tt jag är tjock

Jag säger:


du e inte tjock

Blom <:] säger:

va görss du då ;D?

haha

kanske inte

Jag säger:


e i min stuga

Blom <:] säger:

okej

var är den ?

Jag säger:


bortanför råneå xD

Blom <:] säger:

hur länge har willys öppet xD?

ok

Jag säger:


typ 21?

Blom <:] säger:

Bra ;D

Jag säger:


elr längre

Blom <:] säger:

bra bra bra

Jag säger:


ja,ja,ja

Jag säger:


får man fråga vrf du hetr nalletomten xD

Blom <:] säger:

när jag var liten

asså

typ

3

så kallade jag mig själv

najjetomten

Jag säger:


hahahah, kejj gullliigttt

Blom <:] säger:

å denna hotmail är ganska gammal xD

Jag säger:


okej:

Blom <:] säger:

gjorde den i 4an typ

det är därför

Jag säger:


okej, gulligt

Blom <:] säger:

haha okaj xD

Jag säger:


joorååå

Blom <:] säger:

vet du vad om händer om 3 månader ?

Jag säger:


nää. vadå?

Blom <:] säger:

jag...

blir...

Jag säger:


jag...?

Blom <:] säger:

16

Jag säger:


blir...?
jahaaaa, najsssss

Blom <:] säger:

jåååå ;D

Jag säger:

 Najsss


Blom <:] säger:

vet du vad jag önskar mig ;D?

Jag säger:



näävadå?

Blom <:] säger:

att jag fylde 18 -.-'

xD

Jag säger:


hahahahha, okej , rolllligt

Blom <:] säger:


nå hur var ditt ny år?

Jag säger:


hade kunnat vara bättre,,, ditt då?

Blom <:] säger:

kunde inte bli sämre -.-'

Jag säger:


vadårå?

Blom <:] säger:

så äre bra :I

Jag säger:


vaarför?

Blom <:] säger:

alla är så snea xD

Jag säger:


vaaa??

Blom <:] säger:

alla är snea

Jag säger:


vadå snea?

Blom <:] säger:

snett

du vet

inte rakt

Jag säger:


hahahha, ojjj vad rolig man kan vara!

Blom <:] säger:

xD

okej

vad hände på ditt nyår

??

Jag säger:


men asså jag glr en kille, som var tsm med en tjej,,, dom gjorde slut och jag typ svin glad,,, sen fick jag veta att en annan tjej också gillade han, så de e kört för mej

Blom <:] säger:

okej o

;O

Jag säger:


så jag känner mej så jävliga deppig

Blom <:] säger:

ok :/

synd

Jag säger:


tkr jag med,,, jag kan lika gärna ge upp

Blom <:] säger:

jag är inte så bra på att

vad heter det -.-'

....

vet inte ens vad det heter -.-ä'

ajja ;D

Jag säger:



trösta? elr xd

Blom <:] säger:

typ


Jag säger 

smart du e xd





pusss/m

Av Marie Sundqvist - 1 januari 2010 16:36


ledsen, men jag måste göra såhär, du får inte bli arg på mej!

jag vill inte att du ska må dåligt över de här, förstår du inte de??!!

så snälla, sluta dissa och låt mej förklara, och du måste berätta varför du helt plötsligt bryr dej,,,

du måste, förstår du inte?!

så snälla, näru läser de här, skicka ett sms, du vet vem du är,,,

du får inte göra såhär mot mej! jag blir förkrossad,,, :(

förlåt mej, snälla!!

 

Av Marie Sundqvist - 1 januari 2010 15:36

hejhej,,

var tvungen att skriva ett inlägg till åtmindstånde...

min lillebrors kompis om har kommit hit...

kollar facebook och andra grejer, lyssnar på musik, deppmusik faktiskt,,,

känner före nu,,,

jag vill bara skriva av mej allt men jag vet inte var jag ska börja,,,

hoppas att jag hinner prata ut på torsdag, med någon som lyssnar kanske,,,


det kanske kmr nått fler inlägg, får se hur mitt humör e,,,

2010 har ju inte börjat perfekt iallafall, de kan jag inte påstå,,,



Pusssss/M




-ger du mej en chans lovar jag att jag ska göra det bästa, så bra som jag kan. men det är det enda jag ber om, en 

 chans,,,-


-jag e inte ensam, men jag känner mej mer ensam än nånsin, förstår du?-


Av Marie Sundqvist - 1 januari 2010 11:49

hejhej, nytt år, hoppas att de kmr bli bra allting nu,,,

kmr kanske inte hinna uppdatera nymer ;o

men iallafall, på typ torsdag nästa vecka åker jag typ in till bensbyn,

fredag åker vi typ till malin? jag vet inte xD

sover där,

lördag ska jag typ på teater elr nå sånt, ersnäsrevyn tror jag de var ;D

vaknade nyss så jag måste äta frukost, jag uppe ganska länge igår ;o

hahahahaha ;D



pusss/M



-tell me everythings going to be okej...<3-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards