mariesundqvist

Alla inlägg under november 2009

Av Marie Sundqvist - 13 november 2009 07:33

Thjaaa alla morronpigga!

idag är jag hemma från skolan, sjuk -.- jävvvla vaccin mot svininfluensa...

hursomhelst så kanske det leder till uppdatering idag? vem vet...

fast jag har feber, illamående och huvudverk, för att inte tala om hur himmlans ont jag har i armen... -.-

bläääää...

det gjorde iallafall inte ont att ta sprutan, så de var en posetiv överraskning :D

det kändes inte, det stack bara till lite och då var de klart :D

menmen, nog pratat om gårdagen...


Idag är det FREDAG DEN 13:DE !!!! hahhha, jag har inte otur då, utan snarare tur ;D så suck on that one ;)

inte kommer de att hända nå... herregud  de är en vanlig dag... bjöbjöbjö... hahhahaa :D

inge disco för mej idag -.- stöööört...

men ganska skönt att få vara hemma från skolan och tare lugnt ;D

men snälla männskor, smsa mej, annars kommer jag dö av tråkighet! seriöööööst!

nu blire tv:n och sen mer uppdatering... :D



Pussssssissar/MGlad



-Du är den enda rätta för mej-

Av Marie Sundqvist - 12 november 2009 21:29



...om tårarna vore vattendroppar
skulle jag ha ett eget hav

om alla orden vore sand
skulle det finnas en strand

om blickarna vore vågor
skulle vattnet aldrig bli rofyllt

om minnena vore stenar
skulle ingen kunna gå på dem

om mörkret vore vindar
skulle det ständigt storma...


Pusss/M


-Jag kan inte förstå, varför är de så svårt?-

Av Marie Sundqvist - 12 november 2009 16:47



...bli inte ledsen bby! jag ville inte vara dum med dej! för jag gillar dej för mke för de, förlåt mej?..

marie älskar sin emma!<3 right? <3<3 ofc! <3<3<3


pusss/M

Av Marie Sundqvist - 12 november 2009 16:21

thjaaaaaa;D

idag har jag och malin vaccinerat oss mot svininfluensan:D

vi väntade i typ 40 minuter? och hela tiden var vi typ helt nervösa för alla hade sagt att de skulle göra sviiin ont, vilket det verkligen inte gjorde...

men iallafall, lite innan såg vi två tjejer svimma! och då blev vi typ rädda! seriöst!

sen vare dax för vår tur och vi lät min lillebror gå först...

sen vare jag och sist malin...:D

de gick jättefort!

såg lite folk jag känner dära ;D

menmen, sen när vi var klara åkte vi hem till mej och vilade? vi låg i soffan från typ halv två tills nyss då malin åkte hem:( jag har sviiin ont i armen typ och ont i huvudet och sånt skiit...

menmen, får se om jag åker till skolan imorron,,,

de är disco på kh imorrn men de är inga roliga som ska gå förutom anna och emma(<3) så jag kanske inte ids om jag e sjuk... dessutom kanske min mamma inte låter mej-.-

stööört??

jooppp;b de äre :D

nu blire typ sova??

kanske hinner skriva om jag inte åker till skolan imorrn,,, får se hur jag mår liksom :D


nu drar jag tyyp ;D


Pussss/M



-De inte lätt näre e svårt...-


-Emma, jag älskar dej<3-

Av Marie Sundqvist - 11 november 2009 20:41

Thjaaabbaaa:D

jag försöker verka glad fast jag har huvudverk...

suck...

teatern idag var sviiinbra, dessutom var en av dem riktigt snygg ;b grrr;D

hahaha :D

nuså blire alvedon och hopp i säng, ja tyyp ;D


Pusss/M


-Love,love,love,love...<3-

Av Marie Sundqvist - 10 november 2009 23:00


"I have been
Telling my every poem Telling my every poem
How cute you are. How cute you are.
But now I am ashamed to tell them But now I am ashamed to tell them
You are disrespectful to You are disrespectful to
Me, my love, and every poem Me, my love, and every poem
I have written so far. I have written so far.
I don't want them to think I do not want them to think
I am a liar I am a liar
I am not I am not
It was you It Was You
who set my heart on fire. who sets my heart on fire."

 

 

Du är den finaste,

Den sötaste,

Den snällaste,

Den omtänksammaste,

Den pålitligaste,

Är du en dröm? <3

 

Jag vet inte vad jag känner,

Jag vet inte om de är kärlek,

Men jag vet att när jag ser dej,

Slår mitt hjärta fortare,

När jag hör din röst,

Värmer det innombords,

När jag ser dej le,

Då smälter jag,

Jag har sett dej hela sommaren,

Men aldrig känt dej,

Jag har aldrig pratat med dej,

Fan vad mke jag gått miste om!

En dag så kanske,

Om jag får drömma...

Snälla, låt mej drömma...<3

 

 

Hahahhaa, kanske e jag djup... kanske e jag som alla andra och bara skriver en massa skit men det här kommer från hjärtat, belive it or not...

 

Pusss på er sötisar, nu ska marie sova<3/MKyss

 

Av Marie Sundqvist - 10 november 2009 18:59

Heeej;D

min uppdatering har inte varit den bästa de är jag medveten om, men nu ska jag försöka att ha tid med bloggandet, för asså jag måste ju ha fritid också! elr huur'?? :D

idag hände de inte så mke i skolan, tyyp chillade ;D

jag och malin gick och köpte pepparkaksdeg på konsum för typ 20kronor och sen bjöd vi bort mer än hälften, pepparkaksdeg är jättegott men asså man kan inte äta för mke för då mår man typ illa xD

tillslut var hela förpackningen tom, med mycket hjälp från kompisar:D

när jag berättade att vi köpt pepparkaksdeg kollade alla på mej som om jag var dum men de var seriööst sviiin roligt, värsta julkänslan :D

senså pratade jag med sofie i telfon också, gullig tjej :D

sen träffade vi henne och jättesötkille och nå andra kompisar dära, sofie hade slut på sina tomtebloss, fråga inte ;D hahahah :D

annars vare inte så mke:D

fick stå och vänta på bussen eftersom den var typ 20 minuter försenad??

jävla störda buss, den kommer altid försent tyyp! ajabaja brändöbuss ;D

nu ska jag snart äta och sen kanske prata med sofie :D

möljigtvis göra litte fördjupningsarbete men det får vi se hure blir med de :D

imorron blire "ung utan pung" och "de suger" nå teatergrej:D litte roliga namn måste man juh säga :D

ett namn är teatern och de andra är på teatergruppen? jag har ingen koll måste jag säga:D

jajaaa, jag ska uppdatera mej i veckan, elr försöka iallafall :D

jag är lite dålig på sånt men jag kan om ja vill ;D

nu börjar jag bli trött och vet inte vad jag skriver xD



Pussss/M



-VärldensSötasteOchSnällasteKille, de e du de<3-

Av Marie Sundqvist - 9 november 2009 16:11

Thjaaa:D

nu blire ett snabbt inlägg, sks på utvecklingssamtal :s

bläää, jag hatar de...

hursomhelst så skriver jag kanske inte mer ikväll, måste göra läxor, bläää på de mee! ;)


Pussss/M


-gillar dej mer för varje dag...-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards